8 Mart 2008 Cumartesi

ÇORBA YE# 32 PİRİNÇLİ VİTAMİN ÇORBASI


Sevgili http://lamamutfakta.blogspot.com/ arkadaşımızın hazırladığı çorba etkinliği için bende pirinçli ve bol vitaminli bir çorba hazırladım arkadaşıma kolaylıklar diliyorum:)))
MALZEMEMİZ:
bir çay bardağı pirinç, (bir gün önceden kalan pilavıda kullanabilirsiniz ozaman da 1 su bardağı yeterli olur ben öyle pişirdim değerlenmiş oluyor)
bir kaşık tereyağı,
bir adet küçük patates,
bir adet küçük havuç,
bir adet yeşil biber,
bir adet orta boy domates,
bir kaşık un,1 kaşık salça,
bir litre su veya etsuyu (ben etsuyu kullandım)
tuz,pulbiber,nane.
NASILMI YAPTIM?:
önce bir tencereye yağı ve unu alıp biraz kavurdum sonra rendelediğim domatesleri ve salçayı ekledim ardından da suyunu ilave edip iyice karıştırdıktan sonra kaynamaya bıraktım.
bu arada bende patates,biber ve havucu çok minik olmak şartıyla doğradım( isterseniz rendede de yapabilirsiniz) su kaynamaya başlayınca doğramış olduğum malzemeyi ekleyip tuzu ile baharatlarını da ilave ederek az daha kaynattım ardından pirincini koyup pirinçler pişene kadar kısık ateşte bıraktım pirinçler iyice pişince ateşi kapatıp biraz dinlendirdim veee servis yaptım AFİYETLER OLSUUUUN...

4 yorum:

NiNo dedi ki...

canim elceyzine saglik nefis bir corba olmus
yeni adresim http://ninomutfakta.blogspot.com

Yaren dedi ki...

Sevgili Papatya corban cok lezzetli görünüyor,ayrica tabakta cok hosuma gitti,cok farkli,güle güle kullan canim.Ellerine saglik.Sevgili papatya aslinda yayinlanacak güne kadar etkinlige katilanlar sayfalarinda yayinlamayip,haydikizlardiyete@hotmail.com göndermelerini rica ediyoruz.Etkinligin yayinlandigi zaman linklerle sizlere yönlendircez.Sizlerde o zaman tarifi yayinlicaksiniz.Ama senin icin münkün degilse,yayinlayada bilirsin ordan biz aliriz.Ayrica kadinlar günün kutlu olsun canim.Katilimin icin simdiden tesekürker,sevgiyle kal canim.

Adsız dedi ki...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 17 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

------------------------------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;09.03.2008--16.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ www.kadininmutfagi.blogcu.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "18" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE...... ayşegül KADININ MUTFAĞI

Betül dedi ki...

selam cnm, ellerine sağlık, çorba nefis görünüyor, tabağımızda pek şıkmış, aynurcum, edacığımın düzenlediği, salata yap ve patik ör etkinliğine katılabilirsen çok seviniriz, sevgiler cnm

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..