19 Nisan 2010 Pazartesi

MİSAFİRLERİM İÇİN HAZIRLADIKLARIM

Selam arkadaşlar bugün sizinle geçtiğimiz günlerde gelen misafir guruplarından biri için hazırladığım çay ikramlarımın tariflerini paylaşmak istedim bakalım neler varmış bunlar tuzlular bakın işte bunlarda tatlılar
aceleden resimleri çok özenle çekemedim şimdide tarifler buyurun:
ilk önce Midye poğaçalarla başlayalım midye tatlısı tarifimi aynen uygulayıp hamura biraz tuz ilave ettim iç harcı olarak peynir kullandım birde doğal olarak şerbetlemedim o kadar:)
dondurucumda içli köftelerim vardı çıkarıp kızarttım ama ağır gelmesin diye milföy hamurunu biraz açıp içine yerleştirdikten sonra şeker börek gibi kapattım işte şeker börekler de böyle ama misafirlerim en çok onlardan yediler:)
bunlarda patates çanaklarım içlerinde rus salatası var herkesin bildiği bir salata olduğu için yazmadım ilerki zamanlarda yazarım :)
içli köfteli milföylerim kesip içlerinin nasıl durduğunu görüntüledim:)
tabakta bulunan tahinli kurabiyemi daha önce yyınlamıştım zaten buyurun bakın
geldik tatlı tabağımıza Haşhaşlı tatlı ve havuçlu toplar var onların tariflerini de yarın yazayım inşaallah şimdi  goncam ve oğluşum geldi onlarla ilgilenmem lazım size hayırlı geceler:D

10 yorum:

umutluhayat dedi ki...

harika olmuş canım.ellerine sağlık.çok güzel ağırlamışsın anlaşılan misafirleeini

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim.

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglik

PAPATYA PRENSES dedi ki...

hepsi birbirinden enfes görünüyor. ellerine sağlık canım..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım elelrine sağlık çok güzel herşey....

Adsız dedi ki...

Aynurcuğum,
harika lezzetler hazırlamış maharetini yine konuşturmuşsun,
hepsi birbirinden lezzetli görünüyor,
ellerin dert görmesin canım kardeşim,
sevgilerimle,
en emine emanet ol.

Atike Momini Ziya dedi ki...

canmcmm şanslı misafirlerinden biri de ben olmak isterdim :). hele hele milföylü içli köfteye byıldım. ellerine , kollaına,emeğine sağlık....
en içten sevgiler.... dualarda unutulmamak dileği ile....

Unknown dedi ki...

Sabah sabah güzel oldu bu tabağı görmem hepsi birbirinden güzel ..
Özelliklede milföye sarıllı içli köfte değişik bir sunum olmuş..
diğerlerinide severim ..
oh misafirlere de afiyet olmuştur.
ellerine sağlık

rumma dedi ki...

Bende misafirin olmak istiyorum...:))

Canım yine döktürmüşsün maşaallah..

ellerine sağlık ,sevgiler

Adsız dedi ki...

afiyet şeker olsun misafirlerine canım benim ellerine sağlık..

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..