7 Aralık 2008 Pazar

KÖFTE PATATES VE HAYIRLI BAYRAMLAR




aslında herkesin bildiği fırında patatesli köfte gibi görünse de yemeğimiz köfteler biraz değişik o yüzden paylaşmak istedim :)

köfteleri yaparken kıyma,rondoda çekilmiş bayat ekmek,yumurta,rendelenmiş soğan,rendelenmiş bir diş sarımsak,tuz,karabiber,kekik,pul biber,kimyon, (bunlara ilaveten benim kattıklarım şunlar )rendelenmiş kaşar peyniri,rendelenmiş patates,rendelenmiş havuç(rendenin ince tarafını kullandım)

pişirirken yaptığım değişiklik ise köfteleri kızartmadım bir tepsiyi yağlayıp köfteleri dizip onların üsylerinide yağladıktan sonra fırında kızarttım ve çiğden kalınca doğramış olduğum patateslerin üzerine yerleştirip salçalı sos ve domates,biber ekleyip iki kat folyo ile ağzını sıkıca kapatarak 200 derece fırında pişmesini kontrol edip pişirdim en son folyosunu açıp biraz fırında tuttum ve servis ettim yanına da nohutlu pilav çok güzel yakıştı ama serviste çok meşgul olduğum için resimleyemedim şık durduğunu ve köftelerimin çok lezzetli olduğunu misafirlerimin nasıl yaptığımı sorduklarını tarif verdiğimi söyleyebilirim ellerime sağlık
_________________

9 yorum:

Yasemin dedi ki...

çok güzel gözüküyolarrr :):)

kurban bayramınız mübarek olsun

ıspartadan yasemin :):)

minikkusum dedi ki...

AYNURCUGUM
kurban bayraminiz mubarek olsun
nice bayramlara ailemizle,sevdilerimizle erismek dilegiyle ALLAHA EMANET OLUN

Adsız dedi ki...

Hayırlı bir bayram,pırıl pırıl bir gelecek dileğiyle..sevgiler..

elma şekeri dedi ki...

Mutlu bayramlar...

keskinli dedi ki...

canim selam gecmiste olsa bayramin mübarek olsun calistigim icin pek gelemedim sevgiler
köftede sahane ellerine saglik

Adsız dedi ki...

merhaba
Geçtiğimiz günlerde www.renklibloglar.com sitesi altında blogger bünyesinden çıkıp kendine alan adıyla daha profesyonel bir blog kurmak isteyenler için bir hizmet başlattık ,eğer sende düşünür isen yardımcı olmak isterim.Sitedeki iletişim kısmından bize kolaylıkla ulaşablirisin.

Referans bloglarımız
www.hayatintatlari.com
www.semraninmutfagi.com
www.kristalkelebek.com
www.pastardia.com

Hizmet bedelimiz 59 ytl dir.

Yasemin dedi ki...

iyi misiniz??

merak ettim de

Adsız dedi ki...

ELİNE MEĞİNE SAĞLIK CANIM

YÜKSEK MÜSADELERİNLE İKİ TARİFİNİ DAHA YAYINLADIM ÇOK TŞK EDERİM
SAĞOLASIN TEKRAR BEKLERİM SAĞLICAKLA KAL..

FZEHRA

Adsız dedi ki...

YARIN SON GÜN BU SON GÜNE İNANIN BİR KAÇ ARKADAŞ VE SİZDE DAHİL
SİZLERİN BÜYÜK EMEK VE GAYRETLERİYLE
BU GÜZEL ETKİNLİK ETKİNLİK OLDU
ONUN İÇİN SİZLERE ÇOK TŞK EDERİM
ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN
SAĞOLASIN VAROLASIN CANIM ARKADAŞIM
YARIN FİNAL BİTİRİYORUZ İNŞALLAH …
TEKRAR BEKLERİM DEMEĞE YÜZÜM YOK :((( AMA :))
HOŞÇA KAL SAĞLICAKLA KAL..

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..