8 Şubat 2008 Cuma

OTURAN SEBZELER:)





Bugün siz arkadaşlarıma eğlenceli bir tarif vereceğim hikayeye dönüştürdüğüm tarifimi bakalım beğenecekmisiniz hep aynı şekilde anlatmaktan sıkıldım değişiklik olsun diyerek başlıyorum hadi bakalım gelelim hikayemize....
Bir varmış bir yokmuş: havuç,patlıcan,patates ve kabak çok sevdikleri arkadaşları pilavın yanına gitmeye karar verirler ve arayıp söylerler.
Pilav: tabi tabi buyrun bekliyorum der,hemen hazırlık yapmaya koyulur,tepsi adını verdiği odasını önce bir güzel temizler sonrada kıyma,soğan,y.biber,domates,tuz,pulbiber,karabiber,kekik karışımındanharika bir halı hazırlayıp serer,sıcakdan kızararak gelen misafirlerini hemen tepsi adındaki odasına yeni halısının üzerine buyur edip oturtur ve az yağla kavurduğu salçayı sulandırıp serinlemeleri için arkadaşlarına ikram eder,biraz sonra siz yorgunsunuz fırın odasında biraz dinlenin diyerek onları fırın odasına alır ve orada yarım saat dinlendirir.
Sofra hazır olunca diğer odaya çağırır bu arada cacık ve şekerpare adlı komşularıda aralarına katılmıştır sohbetin tadına doyamazlar...hikayeyi bu kadar yazabildim tarifi anladınızmı?hikayeyi beğendinizmi?çokmu saçmalamışım?yorumlarınızı bekliyorum canlarııııııııııım ...sağlıcakla kalın........."YALNIZ BEN BU DEFA FIRIN YERİNE OCAKTA PİŞİRDİM".................

1 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

tarifi cok güzel anlatmissin,biz oturtma diyoruz bu oturan sebzelere,cokda severim yaninda pilavla nefis olur,eline saglik canim.
huzurlu saglikli bir hafta sonu dilerim

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..