12 Şubat 2008 Salı

TALAŞ BÖREĞİNİN RULO OLMUŞ HALİ



Buda talaş böreğinin farklı bir şekli yemesi daha kolay ve bence böylesi de gayet şık duruyor ne dersiniz? eğer siz de denemek isterseniz diye tarifi veriyorum ayrıca pratik de hanımlaaaaar:)
Malzemeler:
tabiki milföy hamuru,
1 yumurta sarısı,
minik doğranmış et veya tavuk (ben etli yaptım)
bezelye,havuç,patates,karabiber,tuz,pul biber,
zeytinyağı.
Yapılışı:
önce et iyice pişirilir sonra içine küp doğranmış havuçlar ve bezelye de katılıp pişirildikten sonra (hazır konserve garnitür de kullanabilirsiniz) suyu varsa süzülüp yağla ve baharatlarla biraz kavurur gibi yapılır ki lezzetlensin milföyler biraz inceltildikten sonra bir kenarına iç yerleştirilerek rulo yapılır tepsiye dizilir yumurta sarısı sürüp 180 derece ısıtılmış fırına verilir kızardıktan sonra çıkartılıp servis yapılır AFİYETLE DE YENİR

11 yorum:

Aynur dedi ki...

ben demin nerdeydimmmm

biri bana yardimcii olsunn::)

yolumu kaybettimmm :))

hani serbetli kurabiye nerdee

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Bu da güzel, yaratıcı olmak, değişik şekiller deneyerek aynı lezzete değişik estetikler vermek mümkün. Ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Bu blogunda harika olmuş canım hayırlı olsun ..
Taleş böreğide nefis görünüyor....

Adsız dedi ki...

Selam..Börek böyle daha şık olmuş bence..Eline sağlık..

Yaren dedi ki...

Bende sana ziyarete geldim canim ve nefis bir tarifle karislastim.Cok harika olmus,bunu mutlaka yapmam lazim,ellerine saglik.

Dilek Mutfakta dedi ki...

arkadaşım portakallı kekimden almışsın bende böreğinden aldım çayımın yanına eline sağlık.

simayhobievi dedi ki...

merhaba arkadaşım senin tariflerinden birbirinden güzel ellerine sağlık artık bende ziyaret edip tarif alırım bundan böyle etkinliklerinde kolaylıklar diliyorum

Disalce dedi ki...

bencede süper bir fikir...

ellerine sağlık canım.....

bu haliyle çok daha şık görünüyor....

Cali dedi ki...

Merhaba, talas böreginiz harika görünüyor..Ellerinize saglik..
Blog arkadasim blog daki sablonlarda hosuma giden bir sablon bulamadim..Gördügüm kadariyla sizin sablonunuz burada secime sunulan sablonlardan degil...Varolan sablonu silip herhangi yeni bir sablonu eklemek istiyorum ama maalesef ekleyemiyorum...Bu blogun sundugu sablonlarin disinda bir sablonu nasil ekleyebilirim? Bu konuda bana yardimci olabilirmisiniz?
Sevgiler
Calibe

Unknown dedi ki...

arkadaşım bu börekler çok hoş görünüyor ellerine sağlık . bende beklerim.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Ben talas böreginin rulo halini yerimmmm behhh...Ne güzel bir fikir.Ufakta oldugundan iki isirimlik olmus.Ellerine saglik

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..