24 Ocak 2010 Pazar

ÇİÇEK PASTAM VEEE "MİMLENMİŞİM"

Bu çiçek şeklindeki pastayı kızıma doğum gününde yapmıştım :)
tarifi çok yakında geliyoooor...
Şimdi susamcorekotu arkadaşım sağolsun beni mimlemiş biraz geciktim ama cevaplarımı okuyunca umarım beni affeder:) teşekkür ederim canım:))
S-1)Bloğunuzu ne zaman açtınız?
C-1)Eylül 2007 de açtım ama ondan öncesinde ekim 2006 da blogcu da yazmaya başlamıştım şimdilerde sadece buradayım.
S-2)Bloğunuzda işlediğiniz konular nelerdir?
C-2)Yenebilecek herşey bazen de yazı veya şiirler olacak.
S-3)Bloğunuzla ilgili düşünceleriniz nelerdir?
C-3)İyiki açmışım derim hep bana stres terapisi oluyor kısaca çok seviyorum.
S-4)Bloğunuzda yazdığınız ilk yazı nedir?
C-4)Bazlamalı börek tarifim (hiç yorum gelmemişti) daha sonra Oktay ustaya yolladım ve programında yaptı böreğimi gurur duymuştum çünki kendime ait bir tarifti.
Blogspot daki ilk yazım "herkese hayırlı ramazanlar"
S-5)Sizi izlemeye alan ilk kişi kimdir?
C-5)inanın bilemiyorum (çok utandım)
S-6)İlk yorum yazan kişi kimdir?
C-6)Blogcuda ilk yorumumu Biltir isimli bir blogcu yazmıştı ama sanırım şimdilerde yok
Blogspot daki ilk yorumum ise "Gelibolu17" Gülcan arkadaşımdan gelmişti yeri bende hep ayrıdır.
S-7)En çok yorum alan yazınız?
C-7)Hiç dikkat etmedim ama zaten dikkat çekecek kadar çok yorum alan bir yazım yok nedenini bilmiyorum:(
S-8)Beğendiğinizi düşündüğünüz yazınız?
C-8)Ben yazdığım herşeyi beğenerek yaptıklarımla ilgili yazıyorum o yüzden ayıramadım.
S-9)Tarafınızdan düzenlenen etkinlik?
C-9)Porselen demlik çay saati etkinliği "16 "
Hobidünyam womanforum kurabiye etkinliği
Hobidünyam womanforum poğaça etkinliği.
S-10)Katıldığınız etkinlikler?
C-10) Davet aldığım tüm etkinliklere seve seve katılıyorum.
S-11)Katıldığınız yarışmalar?
C-11)Sevilin düzenlediği salata yarışması ve silikon kalıplarla yapılan kek vs. yarışmasına katıldım
S-12)Kaç üyeniz var(izleyen)?
C-12Şu an 57 izleyenim var (çok şükür):))
S-13)Toplam yazı adediniz kaç?
C-13)Hem blogcuda hem burada yazdığım için bilemiyorum şimdi affedin.
S-14)Hergün ziyaret ettiğiniz blog ve siteler?
C-14)Bağlı olduğum site ve forum var sonrasında da blog arkadaşlarımı geziyorum.
S-15)Bloğunuzun size kazandırdıkları?
C-15)Çok güzel arkadaşlıklar yeni dostlar ve bilmediğim birçok şeyi öğrenme fırsatı kısaca güzellikler.
S-16)Bloğunuza bu ismi neden taktınız?
C-16)Papatyayı çok sevdiğim ve eşimin bana papatyam demesi:) sebebiyle bu ismi taktım ancak daha önceden alınmış olduğu için doğum tarihim olan 68 ide eklemek zorunda kaldım.
eveeeet susamçörekotu arkadaşım cevapladım umarım seni memnun edebilmişimdir canım benim:)
şimdi bende bazı arkadaşları mimlemem lazım işte o arkadaşlar:


http://belguzaranne.blogspot.com/
http://yeturlalezzetkareleri.blogspot.com/
http://baharcicegi.blogspot.com/
http://mandalincikmazi.blogspot.com/
http://mutfaknotlari.blogspot.com/
http://serapsingin.blogspot.com/
http://mutfakdakimvar.blogspot.com/
haydi bakalım kolay gelsin arkadaşlar birazda siz anlatın biz okuyalım bekliyorum

10 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Kızınızın doğum günü kutlu olsun.Tarifinizi merakla bekliyorum.Elinize sağlık.Sevgiler.Mine

Baharcicegi dedi ki...

canim kizinin dogum günü kutlu olsun,saglikli uzun ömürler dilerim
pasta sahane olmus cok degisik cicekler acmis ellerine saglik
beni mimlemissin inceligin icin tesekkür ederim,ben bu mimden daha öncede cevaplamstim yinede cok tesekkür ederim beni düsünmen yeter

susamcorekotuFeriha dedi ki...

sevgili papatyamm(bakbenimde papatyamsın)çok teşekkür ederim memnun etmek ne demek zaman ayırmışsın emeğine sağlık tatlım,
pasta tek kelime ile muhteşemmm merakla bekliycem tarifi kızına hayırlı bir ömür dilerim sevgiler selamlar

Adsız dedi ki...

TARİFİ BEKLİYIRUM...ELLERİNE SAĞLIK HARİA GÖRÜNÜYOR CANIM...SEVGİLER

Bir Dilim Düş dedi ki...

Kızınıza uzun sağlık ve başarılarla dolu bir ömür dilerim hayatı da pastası kadar güzel lur inşallah!!!

Sevgiler,
Evren

kalpkurabiye dedi ki...

ay bu ne güzel bir pasta harika olmuş canımm tebrikler..

Mutfaknotlari dedi ki...

canımmm yavrucum o pasta ne şeker öyle
ellerine sağlık
mimi cevaplarım inşlh vakit bulunca malum eşim ve oğlanlar evde tatil olduya:(
sağlık olsun
şekercim listende olmak beni çok mutlu etti
saol bacım öptüm

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Kızının doğum günü kutlu olsun canım pastada muhteşem olmuş ellerine sağlık..Benide mimlemişsin çok teşkr ederim bu aralar çok yoğunum vakit bulursam eğer cevaplıcam seve seve..kocaman sevgiler

mandalincikmazi dedi ki...

Merhabalar.....
öncelikle kızının doğum günü kutlu olsun canım nice sağlıklı huzurlu sıhattli yıllar ve başarılar dilerim...
Pastanda çok güzel olmuş canım ellerine sağlık...
Mimin içni teşekkür ederim ben bu mimi cumartesi cevaplasam sanırım kırılmazsın hafta içi işler yoğun oluyor bu arada sorular ahiret sualı gibi valla :)) cevapla cevapla biteceğe benzemiyor :))
Sevgiler kocaman......

nuralp dedi ki...

KIZINIZA SAĞLIKLI ÖMÜRLER DİLERİM. PASTANIN GÖRÜNÜŞÜNE BAYILDIM. ELLERİNİZE SAĞLIK...

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..