29 Haziran 2010 Salı

YOLLUKLAR HAZIR TATİLE ÇIKIYORUZ

selam arkadaşlar bunlar yol hazırlıklarımız:)   atıştırmalıklarımız çayımız ve kahvemiz de olacak malum yolumuz uzun heryerde durup yemek yenmez duramadığımız yerlerde bunlar bize yardımcı olsun diye hazrladım bademli malatya kurabiyesi ve peynirli,sade poğaçalar

eveeeet şimdilik sizlere veda etmem gerekiyor buraları çok özleyeceğim arasıra gelip yorumlarınıza bakarım inşaallah pc yanımızda olacak bana sıra gelirse tabi:))
gezdiğimiz yerlerde bol bol resimler çekip sizlerle paylaşmak istiyorum inşaallah sizleri çok özleyeceğim BİZE DUA EDİN LÜTFEN yolumuz uzun ve zahmetli bir yol hayırlısı ile gider döneriz inşaallah yokluğumda buraları garip bırakmayın gelip yazın olurmu sizleri Rabbime emanet ediyorum
herkese mutlu huzurlu güzel bir tatil dilerim:)




37 yorum:

Banu dedi ki...

Papatyacım iyi yolculuklar Allaha emanet olun... Çok özletme çabuk gel lütfen... Öptüm...

mandalincikmazi dedi ki...

Nereye gidiyonuz siz bakemmmm
hayırlı yolculuklar dilerim.......

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Hayırlı yolculuklar, güle güle gidip, dönün İnşallah.
Bu arada;
Yolluk olarak hazırladıkların nefis görünüyor, ellerine sağlık.

gelibolu17 dedi ki...

Hayırlı yolculuklarınız olsun canımmm.
sevgiyle kal,sağlıcakla gidin,sağlıcakla dönün,döktüm suyunuda arkandan:)
Aeo...
yolun benim taraflara düşerse beklerim unutma:)

sugibi dedi ki...

hayırlı yolculuklar diliyorum..

susamcorekotuFeriha dedi ki...

yolculuğunuz kazasız kedersiz sıkıntısız geçsin inşallah işlerinizde rast gitsin:)) aynurcum geleceğin tarihi yaklaşıkda olsa lütfen bildir o zamana kadar anjiyo olup işlerimide bitireyim haber bekliyorum senden A.E.O

esra dedi ki...

papatyam hayırlı yolculuklar canım...ne kadar kalıcaksın istanbulda?çamlıcada ve bahçemde sözün var..bloğuma mesaj bırak lütfen tamammı(telinide ..esrarmagan@hotmail.com)adresime yolla...siz dönmeden biz istanluda oluruz büyük bir ihtimalle...tekrar hayırlı yolculuklar..

Jibek dedi ki...

Aynur ablaaaam herkes teker teker gidiyor ben yanlızmı kalıcam :( neyse bende bloglara bekliçilk yaparım, sizler okul telaşıyla kış tariflerinize başladığınızda da bende bayram ertesi bi TR turu yapıcam innnşşaaaallah :)

Ablambenim, yolunuz açık olsun, selametle gidip dönün inşallah, nerede olursanız olun Rahmanın himayesinde olun inşallah.


aaa Ürdünde bol Jameed'li Mensef yemeyi unutma! :)

sevgim ve duam sana yoldaş olsun canımablam :)

Fatoş Öztürk dedi ki...

Aynurcuğum iyi yolculuklar.Sevgiler..

Sena Çeyiz dedi ki...

hayırlı yolculuklar. Umduğunuzdan çok daha iyisini bulursunuz inşAllah

rumma dedi ki...

Canım hayırlı yolculuklar, kardeşimde geldi bizde hasret gideriyoruz..:)

sevgiler..

Hatice dedi ki...

hayırlı yolculuklar!
yolluklar da nefis görünüyor:)
ellerine sağlık, sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

iyi tatiller papatya,
güzelliklerle geri gel...

lezzetmarifet dedi ki...

Allah yolunuzu açık eylesin canım....
kucak dolusu sevgiler....

Hayrunnisa (mueddibe) dedi ki...

hayırlı yolculuklar ablacım.inş gelince görüşürüz:)
selametle kal...

kemalpaşatatlısı.com dedi ki...

Aynur cuğum,

Hayırlı yolculuklar, inş. çok güzel bir tatil geçirirsiniz, sevgiler...

Unknown dedi ki...

Hayırlı bir yolculuk olsun inşallah sağlık ve huzurla geçen ...

Tümay Öztürk dedi ki...

tatildesin biliyorum ama belki maillerine bakarsın:) Miraç kandilin mübarek olsun.

Jibek dedi ki...

Canım Aynur ablaaam sesimi duyamasanda dualarımı ve sevgimi hissedeceğini biliyorum :)

Türkiyemin manevi atmosferinde Miraç kandilini ihya etmek muhteşem bir duygudur herhalde,Kandilin ve Cuman mübarek olsun ablacım, duaların makbul olsun.

Huzurlu keyifli hayrlı tatiller sultanım :)

nazardeymesin07 dedi ki...

rahatsızlığımdan dolayı ziyaretinize gelemedim.Güllerin yarısını hazırladım umarım geç değildir Konyada iseniz beklerim mutlaka iyi tatiller.

nazardeymesin07 dedi ki...

rahatsızlığımdan dolayı ziyaretinize gelemedim.Güllerin yarısını hazırladım umarım geç değildir Konyada iseniz beklerim mutlaka iyi tatiller.

Bengü dedi ki...

Ablacığım hayırlı yolculuklar, hayırlısıyla gidip dönün inşaallah. Benim de annemden alışkanlığım. Uzun yol için mutlaka hazırlık yaparım. Sanki yollarda aç kalacakmışım gibime geliyor. Bence çok mantıklı aslında. Yolda insanın midesi hassas oluyor. Bu yüzden kendi yaptığını içinde ne olduğunu bilmek gerek.

Jibek dedi ki...

Aynur ablacım, arasıra bilgisayar aç bi ses ver diycem ama sen şimdi çok meşgulsündür, hem tatilde de blog düşünüp stres yapma ablacım sadece seni çok özlediğim için hayalende olsa bir sarılayım diye geldim :) dolu dolu keyifle geçir tatilini. heee bol bol foto isterim ona göre :P

mine dedi ki...

hayırlısıyla gidin hayırlısıyla gelin enerji depolayın
insanın kendi aracıyla yola çıkıp canının çektiği yerde çay molası vermesi çok hoş oluyor

sarımutfak-hande dedi ki...

HAYIRLISIYLA GİDİP DÖNMEN DİLEĞİYLE
İYİ TATİLLER

YeMeK vAkTi dedi ki...

aklım poğaçalarda kaldı

Jibek dedi ki...

Canımablam, seni çooook özledim gel artık ama yaaa :)

Cahidemle Hatice ablam memlekette, yurtdışındakilerde zaten çoktan TR'ye gittiler, Anlayamazsın 3.bebişini beklediği için ara verdi Rabbim yardımcısı olsun canımyaa negüzel dimi.
Tubişimizde yaz sezonunu açtı gezmelerde sezoşumuzla:)

birkaç dost kaldık ama bizlerde sinek avlıyoz:P haftada birkaç tarif anca yayınlıyoruz. Kendimi ıssız sahrada yanlız kalmış gibi hissediyorum, yorumlada olsa hissettirdiğin neşe dolu çınlayan sesini özledim:)

İstanbula uğrarsan benim için sokak poğaçası yemeyi unutma lütfen.

seni seviyorum Aynur ablam, dualarım daimi yoldaşın olsun.

Urfa Tutkunu dedi ki...

Aynur ablacım hayırlı yolculuklar dilemeye geç kaldım, bari iyi tatiller dileyeyim =) Sevgimle.

kemalpaşatatlısı.com dedi ki...

Aynur cum,

Hala tatilde misin? Yeter bacım ya :) özledik seni, kimse kalmadı buralarda, gel artık..
Çok çok sevgiler..

yemekbiraşk dedi ki...

aynurcum hayırlı tatiller umarım her şey gönlünce geçer. bizimde sayılı günümüz kaldı. dönüş vakti çok yaklaştı. nasıl geçti ne oldu hiiçç anlayamadım.

sevgiler..

kemalpaşatatlısı dedi ki...

Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalpleri okşadığı, anın bir asra bedel olduğu bu gece, dualarda birleşmek dileğiyle...

Jibek dedi ki...

Aynur ablacığım,
gecen hayrlara vesile olsun, ibadetlerini Mevlam kabul buyursun, dualarımız arşı alâda buluşsun inşallah.Beratını alanlardan olalım inşallah.amin.

bu arada ne zaman dönüyorsun artık yahu :))

evatolyesi dedi ki...

sitenize tesadüfen girdim hayırlı yolculuklar diliyorum, yolluklar da çok güzel görünüyor :)ellerinize sağlık

yemekbiraşk dedi ki...

aynurcum msj gitmedi galba geldiysede kusura bakma :)
seni yemekteyizle mimledim
sevgiler..

gelibolu17 dedi ki...

canım merhaba bloguma uğrarmısın seni mimledim,yemekteyiz mimine katılırmısın.sevgiler,selamlar

Unknown dedi ki...

Mutlu tatiller :) güle güle gidip mutlu mutlu dönün inşallah..İyi dinlenmeler,güzel günler :))

Baharcicegi dedi ki...

Aynurcum tatil nasil geciyor yolculuk insallah iyi gecmistir
iyi tatiller canim

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..