18 Kasım 2010 Perşembe

BAYRAM SOFRAMIZDA OLANLAR

Bayram tatlımız kalbura bastıdaha önce diğer bloğumda tarifini verdiğim için tekrar yayınlamıyorum işte bu linke TIK TIK layıp bakın tarif aynen oradaki gibi sadece bu defa kabartma tozu yerine 1 tatlı kaşığı silme (yani iyice dolu değil) karbonat kullandım yiyen herkese göre daha öncekilerden güzeldi ama bence ikisi de çok güzel tavsiye ederim:)

Havuçlu ve cevizli kek tarif  yarın inşaallah

ve asma yapraklarıyla yaptım misafirlerim ve biz afiyetle yedik zaten çooook severiz:)))

Milföylü ve yufkalı  sodalı börek  bu böreğin tarifi için de işte BURAYA tıklayın 
bakın beğeni toplayan leziz bir börek oluyor denemelisiniz bence:)

Bademli çıtır kurabiye  
kavala kurabiyesi  nin malzemelerinin aynıları ile yaptım sadece malzemeleri hep birlikte hamur kabına kyup yoğurdum şekil verdim pişirdim hepsi bu kadar çıtır çıtır misss gibi badem kokulu bir kurabiye oldu 
işte bu kadar kolay:)))
veee Tabiki kavurma ve saç kavurması yapıldı istek üzerine artı kahvaltılıklarımız vardı sofranın hazırlanmış halini çekemediğim için üzgünüm ancak sizlere tarifleri ve ayrıntıları nasip olursa yarın yazarım bugün vaktim olmadığı için bu kadar ekleyebildim szilere hayırlı bayramlar sevgili misafirlerim:)

17 yorum:

Unknown dedi ki...

İyi bayramlar canım...

Emelin Güncesi dedi ki...

İştahım açıldı görünce,her şey çok güzel görünüyor...

Banu dedi ki...

canım iyi bayramlar:)) bayramda sende olmak var hepsi nefis olmuşlar ellerine sağlık. bademli kurabiyenin tarifini bekliyorum bayıldım ona.
Not: hurma sunumunu Trabzon hurması diye düzelttim teşekkür ederim canım:)) sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Afiyet Bal seker olsun canim.
Hepsi birevgibirinden lezzetli görünüyorlar, ellerinize saglik...
Nice Mutlu Bayramlara insaallah
sevgiler

mehtap kuzucu dedi ki...

bu bayram size uğramalıymışız Aynur hanım:)elinize sağlık muhteşem lezzetler bunlar..herkese afiyet olsun.mutlu ve sağlıklı bayramlar,sevgiler

mine dedi ki...

bir kuş sütü eksikmiş anlaşılan nice bereketli mutlu sofralar dileklerimle...

yemekbiraşk dedi ki...

aynurcum hepsi nefis olmuş afiyetler olsun :)
hayırlı bayramlar:)
sevgiler...

Meleğin Mutfağı dedi ki...

her bir sofranız bayram sofraları gibi bol, güzel ve mutlu geçmesini dilerim, Bayramınız mübarek olsun

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Aynur,
Sofranız bereketli, bayramınız kutlu olsun.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Sevgili arkadaşım bayramınız mubarek olsun. Sofralarınızın bereketi, evinizin, huzuru hiç bitmesin ,böyle güzel sofralarda nice bayramlara kavuşmak nasip olsun canım sevgiler

reyhane dedi ki...

Merhaba,işte geldim çaya, kahveye..Kahvem orta şekerli lütfen..:) İyi bayramlar,yukarıdaki lezzetler de olsun kahve yanında ok..

CAHİDE dedi ki...

Çocukların böyle mahire bir annesi olursa hergün bayram olur.Ellerin dert görmesin ablam.Afiyet bal olsun...

Rabbim sağlıktan huzurdan,sağlıktan ayırmasın,nice muhabbet dolu bayramlara eriştirsin...
Şeker yanaklarından öperim can ablam benim...

Adsız dedi ki...

Hersey cok nefis görünüyor, ellerine saglik canim. Iyi bayramlar diliyorum.

sarkaç dedi ki...

Ellerinize sağlık.
Hepsi birbirinden güzel

Fatoş Öztürk dedi ki...

Dualarınız kabul olsun, sevdikleriniz hep sizinle olsun… Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun. Kurban Bayramınız bereketli olsun!

serap uzun--karakazandan dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel tarifler benim gözüm dolmalarda kaldi :)
Sizlere afiyet olsun cnm Allah agiz tadinizi bozmasin.
Hayirli cumalar.

Selamlarimla.

neval dedi ki...

bayram ve tatlılar bitmeden bir koşu geleyim

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..