4 Kasım 2010 Perşembe

RULO VE ÇİÇEK POĞAÇALARIM

Selam canlar:)
Misafirlerime yaptıklarımdan tariflerin sonuncusu olan poğaçalara geldi sıra  bir sonraki misafir soframdakileri eklemeye başlamadan bu tarifi de paylaşayım sizlerle haydi buyurun bakalım işte tarifimiz geldiiiii:)))
MALZEMELER:
200 gr. tereyağı veya margarin
1 su bardağı süt
1 çay bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvıyağ
2 adet yumurta (birinin sarısı üzeri için ayırılacak)
1 tatlı kaşığı tuz
1 paket kabartma tozu
1 çay kaşığı karbonat 
1 çay kaşığı pul biber (eklemeyebilirsiniz)
aldığı kadar un 
1 çay kaşığı pekmez (üzeri için)
YAPILIŞI:
Tüm malzemeyi hamur yoğurma kabına alıp yumuşacık bir hamur yapılır sonra isteğe bağlı olarak peynirli veya patatesli iç harcından koyulur arzuya göre şekil verilip üzerine yumurta sarısı 1 çay kaşığı pekmez karıştırılıp  sürülerek 180 derece önceden ısıtılmış fırında pişirilir soğuyunca servis yapılır 
"ilk gün kıyır kıyır bir poğaça oluyor ikinci güne kalınca yumuşak ama hala lezzetli bir poğaça olarak keyifle yeniyor yanında misss gibi bir çay olunca da dadına doyulmuyor":))))
şeklini ben bazen rulo bazen de çiçek kalıplarla kesrek çiçek şeklinde yapıyorum siz nasıl isterseniz öyle yapın.
Bir sonraki misafir soframdakilerin paylaşımında buluşmak üzere sağlıkla muhabbetle kalın

22 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Süper güzel ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılarımla.

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

eline sağlık canım, bende seviyorum böyle tatları eminim nefis olmuştur

mutfagabuyrun dedi ki...

canım pohaça harika olmuş.ellerine sağlık.ama rulosu daha çok hoşuma gitti.mutlaka denemek istıyorum.

Nehir Butik Pasta dedi ki...

mis gibi poğaça olmuş
ellerine sağlık

kalpkurabiye dedi ki...

maharetli ablam benim emeklerine sağlık ne şanslı misafirlerin var:))

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık canım olsada yesem hiç dayanamam poğaçaya

NİL-GÜL dedi ki...

Canım ellerine sağlık görüntü süper....Tadıda öyledir mutlaka.

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Ellerine sağlık, çok güzel görünüyor...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ellerine sağlık canım, hayırlı cumalar..

SERAP UZUN--KARAKAZANDAN dedi ki...

Ellerine saglik Aynurcugum,hayirli cumlar dilerim...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

hayırlı cumalar aynurum,hayırlı misafirlerin ve bool bereketin olsun canım,eline sağlık,cüzleri okuduk ALLAH kabul etsin inşallah, şablonu değişiklik olsun diye yattığım yerden:(böyle yaptım sen beğenmezsen söyle değiştireyim
selamlar sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık harika olmuşlar
hayırlı cumalar canım

Mutluanne dedi ki...

Merhabalar
poğaça harika görünüyo elinize sağlık
Profilinizde medine yazdığını görünce içim sızladı,yakın bi süre önce annemleri yolcu ettik hac ibadeti için,onlara olan özlemim kabardı.
Sevgiler

özlem dedi ki...

ellerine sağlık muhteşem tarifini kaydettim. afiyet şifa olsun. hayırlı cumalar.

Sevil Şahin dedi ki...

canım benim ellerine sağlık afiyet bal olsun misafirlerine
nefis bir tadı olduğuna eminim
sevgiler

yemekbiraşk dedi ki...

eline sağlık aynurcum nefis olmuşlar
sevgiler..

esra dedi ki...

PAPATYAM BENDEDİYORUMKİ NEDEN POST HAZIRLADIĞI ZAMAN BEN FARKETMİYORUm...seni izlemeye almamışım hep yorumlarından döndüğüm için..şimdi aldım artık kurtulamassın benden:)))eline sağlık çok güzelve lezetli görünüyorlar..

dokuzuncubulut dedi ki...

Ben çiçekli olanlardan istiyorum. Çok lezzetli olmuşlar ellerinize sağlık.

sarkaç dedi ki...

Arzuya göre verilen şekiller ne hoş olmuş. Yapablir miyim acaba? Eline sağlık.

Nilgün dedi ki...

Canım resimler flu çıksada senin elinden lezzetlerinin mükemmel olduğuna eminim. Ellerine sağlık, iyi hafta sonları..

kirazzade dedi ki...

Heee tmm buradaymış. çiçek poğaça diye okuyunca dikaktimi çekmemiş :) dün akşam kendi meşhur poğaçamdan yaptım. bunlar bitsin seninkini deneyeceğim inş. hatta haftasonu misafirim var, onlara yaparım :)

Kadına Dair Herşey dedi ki...

Ellerinize sağlık,62. Porselen demlik çay saati etkinliği için sizin ve o güzel ziyaretçilerinizin tariflerini bekliyorum,sevgiler
http://cafemis.com
http://cafemis.blogspot.com

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..