24 Mayıs 2008 Cumartesi

FİKRİME KATILIYORMUSUNUZ???

MERHABALAR:)))

Arkadaşlar bu gün etkinliğimizin 2. haftasını geride bırakıyoruz 2 haftamız daha var etkinliğimize tarifleriyle destek veren ve ziyaretleri güzel yorumları ile beni yalnız bırakmayan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum hepinizin o güzel ellerine sağlık 10 Haziran'a kadar poğaça,pide,tuzlu kurabiye tariflerinizi bekliyoruz ben Aynur & Hobidünyam.womanforum sizlerin sayesinde lezzetli bir poğaça arşivi elde edilmesini sağlamaya uğraşıyoruz bence elimizin altında böyle bir arşiv bulunması harika olacak haydi şimdi tekrar mutfaklara hamur başınaaaaaaa:)))

bekliyoruz....

Önümüzde yaz tatili var tatil bitiminde ise ramazan gelmiş olacak Allah nasip ederse benim fikrim ramazan ayı boyunca yeni bir etkinlik düzenlemek bu seferki etkinlik konusunuda (tatlı olan herşey ) olarak belirlemek ama sizlerde bana fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim ramazan ayında en çok aranan şeyler çorba ve tatlı bu sebeple tatlı olan herşey etkinlik konusu olsun diyorum sizler ne dersiniz???

yorumlarınızı bekliyorum lütfen bana yazın arkadaşlar sevgiyle kalın mutfağınızın bereketi hiç bitmesin evleriniz huzur mutluluk dolsun sağlıklı günler sizinle olsun.

NOT:

yukarıdaki poğaçaları daha önce verdiğim gül poğaçanın hamurundan yaptım sadece şekil olarak değişiklik olsun dedim ve sizlerle de paylaşmak istedim:)

Bu arada gelen poğaça sayısı 43 oldu becerikli hanımlar bence sizizn arşivlerdeki poğaçalar bu kadar değil hepsini bekliyorum sizleri seviyoruuuuuuum

ETKİNLİĞİMİZ BURADA http://papatya68.blogcu.com/ DEVAM EDİYOR HERKESİ BEKLİYORUM

6 yorum:

serinmavi dedi ki...

Ramazan tatlısız olmaz zaten.Güzel bir etkinlik konusu olur bencede.Diğer bloguna yorum yazdım bakarsın bir ara :)

Selamlar...

Disalce dedi ki...

canım doğru söylüyosun..ramazanda çok lazım tatlılar....

böyle bir etkinlikte güzel olur doğrusu......

şimdiden kolaylıklar diliyorum...

Neşeli Sesler dedi ki...

Poğaçamı gelip alabilirsin çok teşekkürler arkadaşımm:)

keskinli dedi ki...

canim selam
evet ramazanda en cok tatli tarifleri araniyor bu sebeble harika olur diyorum
canim suan sayfadajki acma tarifini alabilirsin link olarakta blogspot adresimi verirsen sevinirim sevgiler öptüm

ayselce dedi ki...

Ben biraz yeniyim blog dünyasında.Bu poğaça etkinliğine nasıl katılacağım?Yaptıklarınız da çok güzel ellerinize sağlık:))Sevgiler

karakazan dedi ki...

Harika olur ramazanda hem tatli hemde corba süper.Ben ramazanda corbasiz sofraya oturmam her gece yaparim.Hele tatli olmadan olmaz zaten,sana katiliyorum canim süper olur.
selamlar.

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..