10 Ekim 2008 Cuma

TUZLU KEKİM (değişik)



TUZLU KEKİM (DEĞİŞİK)


-------------------------------------------------------------------------------

bu tuzlu keki evdekileri toparlamak için yaptım hatunlar içinde nelermi var gelin bakalım
malzemeler:
3 yumurta,1 bardak süt,1 bardak sıvıyağ,1 kase ufalanmış peynir,1 kase kadar haşlanmış rendelenmiş patates,pul biber,tuz,kabartma tozu,1 bardak kadar kavrulmuş kıyma(soğanlı),azıcık kekik,aldığı kadar unla kek kıvamında çırptıktan sonra kalıbı yağlayıp döktüm 150 derece ısıtılmış fırında önce sadece alttan pişirdim iyice kabardıktan sonra alt üst birlikte pişirdim ılındıktan sonra dilimledim servis ettim biz kahvaltıda yedik ama misafirlere çayın yanında da ikram edilebilir tadı nefis bir kek oldu tavsiye ederim

buda benim diğer bloğum değişik lezzetler için uğrarsanız sevinirim http://papatya68.blogcu.com/

5 yorum:

Adsız dedi ki...

evet içinde kavrulmuş kıyma olması gerçekten değişik yapmıştır

değerlendirmek harika birşeyy

ellerine sağlık
sevgiler

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok değişik çok hoş bir tarif.
Ellerinize sağlık.
Sevgilerimle.

elma şekeri dedi ki...

Pastadan bir dilim almaya,Blogunun yeni yilini kutlamaya ve sorunu cevaplandirmaya geldim.

Öncelikle pastada nefis görünüyor ayrica blogunun 3.yili bol yorumlu gecsin insaallah daha nice senelere....

Soruna gelince tariflerimi begenmen ve denemen beni onere etti cok tesekkür ederim.Baklavalik yufka sanirim (tam hatirlamadigim icin) 800 gr felandi.Aslinda dikdörtgen firin tepsinin aldigi kadar kullanman yeterli olur.40-50 yufka arasi oluyor pakette (bu sayi aklimda kaldigi kadariyla).
Dikkatli biriyimdir nasil tam hatirlayamadim bilemiyorum ama eger icim rahat degil tam ögrenmek istiyorum diyorsan sana yarin ayrintili cevap veririm.(aldigim yufkanin gider kac gr olduguna bakarim) :)
Ama dedigim gibi tepsinin ölcüsünün aldigi kadar kullaniyorum.Üzerine dökülen ic malzemesi ile piserken epeyce kabariyor ve fisir fisir bir pasta görünümde tatli oluyor...

Aklina takilan birsey olursa tekrar cevaplandiririm.
Sevgilerimle........

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Evde az kalmış mlzemelerle yapılmış ama özenle, elinizin lezzetini ve sevginizi katarak yaptığınız için süper bir kek olmuş ellerine sağlık canım sevgiler . içten , yorumunuz için çok teşekkürler sevgiler

Blogen Ust@ dedi ki...

Sevgili Papatya Usta,
Seyahatteydim döndüm... Tekim ama tükkanda, biraz önce bakkaldan AYSTİİ siparişi verdim, yorgunum, Cevher'de yok, kek, çörek senden ;) Bekliyorumm..
Bu arada kek çok hoş ve lezzetli olmuş, aldım bi dilim...

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..