15 Eylül 2010 Çarşamba

TATİL HATIRALARIMIZIN DEVAMI



 Bu eşsiz güzellikteki manzaranın yanından yani Uzun göl den ayrılma vakti gelmişti üzülerek vedalaştık ve tekrar gelmek için dualar bile ettik:D
Trabzon da çok değerli bir dostumuza düştü yolumuz bizi çok güzel ağırladılar Allah razı olsun ve bize Trabzon pidesini de tattırdılar:)
Yollar bizi bekler deyip devam ettik ve hiç yemek molası vermeden (çay ve kahve molası verdik tabi) Çorum un girişine kadar geldik orada giderken uğradığımız bir restoran vardı ki görmeye ve lezzetlerinden tatmaya değer biryer

yolunuz düşerse mutlaka uğrayıp lezzetli etlerinden ızgara ve bal kaymak yemeden gitmeyin yoksa pişman olursunuz ayrıca misler gibi lavanta kokusu eşliğinde.
Eeee gece olmuştu bize yatacak güzel bir yer lazımdı ki Hasan Zahir de görevli bir bey hemen yardımcı olup hem tarif etti hem de bizim için telefonla hemen   rezervasyon yaptırdı sağolsun zaten çok yakın olan otele gittiğimiz zaman otel sahibi ve damadı bizi kapıda bekliyordu çok güzel karşılayıp odalar hazırlanırken termal bölümünü gezdirdi sonra da ofisin de çay ikram etti biraz sohbet ettikten sonra odalarımıza aldılar çok güzel çok temiz ve hizmet çok kaliteliydi Konya da işlerimiz olmasa birkaç gün kalmak isterdik:)
sabah Ali Penez bey bizi yine kapıdan geçirdi ve bize çorum leblebisi hediye etti teşekkürler Ali bey:)
oradan artık Konya ya evimize geldik şimdi de sizlere Konya da gidebileceğiniz ve leziz yemekleri temiz ortamlarda yiyebileceğiniz yerlerin adreslerini vermek istiyorum eğer Konya ya yolunuz düşerse nerede ne yesek diye düşünmemeniz için işte buyurun önce en güzel ve en çok çeşitli kahvaltıyı nerede yapabilirsiniz onu yazayım nostaljik bir ortam da nefis lezzetler sizleri bekliyor
Hazbahçe   personelin hizmetlerin den çok memnun kalacaksınız deneyin.
en güzel etli ekmeği yemek için mutlaka

Havzan Etliekmek   Meram adresine gidin derim harikadır.

çok nezih bir ortamda Konya yı tepeden izleyip dönen restoran da leziz yemekler yemek isterseniz son derece nezih bir yer  Kule Sini Restorant  ı tavsiye ederim

canınız balık ve karadeniz yemekleri mi çekti hemen yine çok nezih bir restorant önereyim muhteşem bir hizmet çok temiz ve çok lezzetli yemekler pideler balıklar mutlaka deneyin görün.
 Taka Restorant şu an sitesine giremedim o yüzden link veremedim ama takarestaurant.com.tr  sitesi

başka bir lezzet durağı daha lahmacunu ve içli köftesinin tadına doyamayacağınız güzel bir restorant Asya Lahmacun   sık sık uğradığımız yer size de öneririm:)

tabiki  Konya Mutfağı     
ve Hacı Şükrü Fırın Kebap da önereceklerim arasında en güzel fırın kebap kebapcı hacı şükrüde yenir senelerdir bu hiç değişmedi sadece fırın kebabı ve yayık ayranı ikram edilir nefis bir lezzet emin olun doyamazsınız:))

daha çok var aslında ama benim şu an aklıma gelenler bunlar ve en güzelleri bu mekanlar Konya ya bekleriz (ben orada olmasam bile):)))
Tatil hatıralarımızın devamı inşaallah yarın başka şehirlerden gelecek beni bekleyin anacııııııııııııııım:D




8 yorum:

esra dedi ki...

papatyam çok güzel gezmişsniz...bol zamanım olunca hepsini okuycam...

hanife dedi ki...

ben sağlık nedenlerinden dolayı tatile gidemedim ama yazılarını okurken gitmiş kadar oldum yüreğine sağlık

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Hep gitmek istediğim yerleri gezip anlatmışsın:)
paylaşımın için teşekkürler ablacım

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım şehir şehir gezmek ne kadar güzel değil mi:))
gözü gönlü ruhu açılıyor insanın:))

özlem dedi ki...

güzel bir tatil geçirmişsiniz. bize de gidemesekde böyle yerleri tanıttığınız için teşekkürler

Mutfaknotlari dedi ki...

canımmmm nasılsın bana yorum bırakmışsın
aynurcum valla sorma canım bu yaz hep hastanede geçti
benim ağrılarım geçmedi arttı iyice
ben önemli değilimde annemle uğraştım hep kalp ameliyatı oldu
ameliyat öncesi uzun süre yattık sonrası ben gece gündüz yanındaydım oruç falan nasıl geçti anlamadık
şimdi evime geçtim
dediğim gibi tatilden bişi anlamadım hayırlısı olsun
herşey yoluna girer artık Allahın izniyle
öptüm canım sağlıcakla

neval dedi ki...

çorumda bahsettiğiniz yerleri hep gördük ama kısmet olmadı denemek
tatil anlayışımızın aynı olduğunu görüyorum ; kalite, güleryüz

yemekbiraşk dedi ki...

ne güzelde bir tatil olmuş :) süper..
sevgiler..

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..