27 Kasım 2007 Salı

şekerpare


ŞEKERPARE
Esra arkadaşım için yaptığım şekerparem bu bugünkü duadan sonra misafirlerime ikram edeceğim tarifini yazıyorum ;
MALZEMELER:
250 gr.margarin,
1 sb.pudra şekeri,
4 yk. irmik
2 yk. hindistan cevizi,4 sb. un,vanilya,kabartma tozu,2 adet yumurta.
YAPILIŞI:
oda sıcaklığında yumuşamış margarinle bütün malzemeler karıştırılıphamur yoğrulduktan sonra ceviz kadar parçalar alınıp yuvarlanır ortasına parmakla bastırılıp fındık veya badem koyularak fırın tepsisine dizilir 180 derecede ısıtılmış fırında pişirilir fırından çıkınca soğuk şerbet dökülerek şerbetini çekmesi beklenip servis yapılır Afiyetle yenir...
ŞERBETİ:3,5 sb .şeker, 3 sb. su, bir çay kaşığı limon suyu.
Ben acele yazdım kusura bakmayın arkadaşlar bir eksiği varsa düzeltin lütfen bugün çok işim var koşturuyorum ama bende esra için çıkan dergide yer almak istedim umarım beğenirsiniz haa bu arada lezzeti çok güzel oldu ESRA cığımın canına değsin o mutlaka bizim kendisi için yaptıklarımızı görüyordur inşaallah sevindirebilmişizdir hepinizin ellerine sağlık sevgiler AYNUR

2 yorum:

serinmavi dedi ki...

Elinesağlıkcanım,Allah(c.c) hayrınız kabul etsin....Sevgiler....

Yaren dedi ki...

Merhabalar,hayir icin yaptigin bu güzel seker pareleri Allahim kabule etsin. Hatime yetisemedim,cok katilmak istemistim.Ama zaten ben genelde aksamlari yasin okuyorum ve esranin vefatindan beri onunda ruhuna okuyorum.Allah kabul etsin.Ellerine ve güzel yüregine saglik canim.Sevgimi biraktim.

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..