12 Aralık 2007 Çarşamba

SODALI KEKİM





SODALI KEK
Malzemeler::::::
4 adet yumurta,
7 kahve fincanı toz şeker,
3 fincan sıvıyağ,
4 fincan soda veya gazoz,
8 fincan un,
1 paket kabartma tozu,
1 paket vanilya,
2 yk. kakao.
YAPILIŞI::::::::
ilk önce yumurta ve şeker iyice çırpılır,sonra kakao hariç diğer malzemeler ilave edilip kek hamuru kıvamına getirilir yarısı başka bir kaba alınıp kakao ile karıştırılır yağlanmış olan kalıp veya tepsiye fincanla bir beyaz bir kakaolu olarak bitene kadar koyulup 150 derecede ısıtılmış fırında pişirilir ve afiyetle yenir dilimlendiği zaman görüntüsü çok güzel oluyor hadi afiyet olsuuuuuuun...

4 yorum:

Betül dedi ki...

aynurcum
kek ne güzel kabarmış, çok güzel görünüyor, eminim tadı da öyledir ellerine sağlık canımm
ya neden kimse yorum yazmamış sanırım blogcudaki sayfana gidiyor herkes değil mi
kucak dolusu sevgilerimi bırakıyorum....

Mutfaknotlari dedi ki...

canım blogcudayken takip ediyordum seni bende yeni geçtim blogcuyu kapattım
melissa2 benim blogcudaki adımdı
yeni yerime ziyarete gelmene çok sevindim
linklerime ekliyorum adresini sevgilerimle

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Güzel olmuş ellerine sağlık.
Sevgiler...

etki alanı dedi ki...

Geçiyordum uğradım.Ferah bir yer..
Tütü

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..