16 Eylül 2010 Perşembe

TATİLLE DEVAAAAM:)

Evet arkadaşlar bugün de sizlerle gezdiğimiz diğer yerleri paylaşmak istedim ama önce bu yıl hiç düşünmediğimiz halde neden Didim e gittiğimizi anlatayım tarih tam belli olmadığı için rezervasyon yaptırmadığımız Armutlu tatil köyünde yer bulamadığımız gün ben evde isyan bayrakları açtım esdim gürledim:)))))
Eşim ben çok üzüldüm diye garibim hemen arkadaşlarını arayıp yer bulmak için  uğraşmış ama nafile yer yok:(((
sonra eşimin arkadaşlarından biri Caprice otelde bir haftalık rezervasyonları olduğunu ancak 4 gününün yanacağını hastaları olduğu için gidemeyeceklerini ve eğer istersek 4 gününü veya hepsini bizim kullanabileceğimizi söylemiş goncam da kabul etmiş otelden bağlantı kurulmuş bize hemen hazırlanın yola çıkıyoruz dedi ve oraya gitmek istemediğim halde hazırlanıp çıktık 4 gün Caprice otelde kaldık denizi çok güzel havuzu da faydalandık her bir hizmetten sonra yola devam deyip Bursa yollarına düştük ve gelirken mola verdiğimiz Söke de Qutletler de Kırçiçeği  nde çay molası verdik ama biraz da acıkmıştık Nazilli gülü adlı pideciklerden yedik nefisti gidenlere tavsiye olunur biraz da alışveriş yaptıktan sonra yollara devaaaaaam:))
Bursa ya gelince Gemlik te İskender  yemek üzere durduk ben böyle iskender yapan bir yer daha görmedim neyse denemedinizse mutlaka deneyin:)
sonra Orhangazi de oturan görümcemlere gittik ve orada 2 gün kaldık neşeli ve güzel geçti canım Deryacığım bizi nasıl güzel ağırladı anlatamam:)
Veee işte artık İstanbul yolcusuyuz feribotla Yalova dan Yenikapı ya geçtik eltimler bizi bekliyordu çocuklar kuzenleriyle buluşunca mutluluktan uçtular sabahlara kadar konuştuk güldük eğlendik İstanbul da çok sevdiğimiz dostlarımızla görüştük eşim işlerini halletti biz alışveriş yaptık ve pazar günün sabahı eltilerim eşleri tüm çocuklar birlikte Ortaköy sahilinde çok güzel bir park var Reyna yı geçtikten hemen sonrasında harika bir manzarası var işte orada güzel bir piknik yaptık kahvaltıyı yaparken boğazı seyretmek ayrı bir güzel oluyor  ahhh aah çok güzel bir gündü akşama kadar oradaydık sahilde yürüdük küçük bir kafe var dı türk kahvesi içtik akşam da bizimkiler oraya birşeyler alıp geldiler onları yiyip eve geç vakit gittik

haaaa bu arada unuttum bir gün de kahvaltı için anadolu yakasına gitmiştik muhteşem boğaz manzarası eşliğinde denize sıfır üstelik de ALKOLSÜZ  olan  Kuleli Yakamoz   da yapmıştık açık büfe kahvaltısı güzeldi gitmeyenlere tavsiye olunur efendim ayrıca yemekleri de lezzetli ve servis harika:)

İstanbul dan ayrılma vakti geldiiiiiiii:(((   3 gün çok çabuk geçti neyse olsun şimdide evimize dönelim işlerimizi bitirip hazırlıklarımızı yaptıktan sonra  Medine ye doğru çıkalım değilmi?  Bizde aynen öyle yaptık ve evimize Konya mıza geldik işlerimizi yaptık yakınlarımızla görüştük sağlık sorunlarımızla ilgili doktorlarımızla görüştük sonra hazırlanıp yola çıktık Adana ya geldiğimiz zaman EDA cığımı aradım iş yerine gittik hasret giderdik canım arkadaşımla sonra oda bizi Eyvan kebap   da ağırladı sağolsun bırakmak istemedi ama bizim başka yol arkadaşlarımız da olunca kalamayacağımızı belirttik anlayışla karşıladı canım benim:))  vedalaştık ve yine yollardayız Hatay da önceden rezervasyon yaptırdığımız gelirken ve giderken konaklama yerimiz olan Ottoman palace  dayııııııız:)

burası  hem havasıyla hem hizmetiyle hemde dekorasyonuyla çooook güzel bir otel ayrıca kaplıca suyu çok değerli ve birçok hastalığın tedavisinde kullanılıyor Hatayın tepesinde serin bir yerde kurulmuş biz çok memnun kaldık herkese tavsiye ederim
Evet sabah kahvaltısından sonra Cilvegözü sınır kapısına doğru hareket ettik arkadaşlarımızla beraber ve işlemlerimizi yaptıktan sonra oyumuzu da kullandık yollara koyulduk Türkiye miz ile nasipse seneye görüşürüz deyip vedalaştık:(((((
Geceye kadar Suudi arabistan sınır kapısına vardık orada da işlemlerimizi yaptırıp 5 km. ilerisinde her yıl giderken ve dönerken kaldığımız otelde yerimiz hazırlanmıştı yemek yiyip dinlendik uykumuzu aldıktan sonra tekrar yollardayız veee gece saat 1 de Medine ye evimize geldik Rabbime şükürler olsun kazasız belasız güzel bir tatil geçirip döndüğümüz için Allah nasip ederse seneye yaz tatilinde yine geliriz (inşaallah)
bunlarda çöllerden resimler yolda çekmiştik
daha çok var ama bunlar yeter sanırım ben yine yoruldum çünki kolum da problem var zorlamak istemiyorum daha doğrusu bileklerimde karpal tünel var (sinir sıkışması) tedavi olucam inşaallah neyse canlar yarın kısmetse yeni tariflerle devam ederiz Allah a emanet olun

susamcorekotuFeriha dedi ki...

aynurcum tatlım,senin adına çok sevindim ama görüşmek nasip olmadı değil mi:(( resimlerin harika ama ben son iki resimde olmak isterim inşallah sağlık problemlerim azalsın ben de orada olayım ne dersin?
HAYIRLI CUMALAR SEVGİLER

lezzetmarifet dedi ki...

resimler ve tatilin harika...
sinir sıkışmasıiçin çok geçmiş olsun Allah şifalar versin sevgiler....

kalpkurabiye dedi ki...

ablacımm harika bir gezi olmuş ama memlekete doyum olmuyor değil mi:))
çookk geçmiş olsun ablacımm allah şifalar versin inşallah..

Sevil Şahin dedi ki...

aşk olsun istanbula kadar geldin ve benimle görüşmeden döndün ne diyeyim çok kırıldım :((

dogada.blogspot.ru dedi ki...

CANIM NE GÜZEL ANLATMIŞSIN SANKİ SİZLERLE BİRLİKTEYMİŞİM GİBİ O GÜZELLİKLERİ BENDE YAŞADIM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN SAĞLIK SORUNLARINIZ VARMIŞ RABBİM ŞİFALAR VERSİN SİZE BİR ŞEY SORMAK İSTİYORUM MİNİK KUŞ LAKAPLI TÜLAY SİZİNDE ARKADAŞINIZDI HABER ALIYORMUSUNUZ ACABA İLETİŞİMİZ KESİLDİ CEVAPLARSANIZ SEVİNİRİM HATİMLER NE ZAMAN BAŞLAYACAK SABIRSIZLILA BEKLİYORUM SEVGİLER

kemalpaşatatlısı dedi ki...

Aynur cum,
Uzungöle bayıldım, gerçi biliyorum güzelliğini ama gidip görmek nasip olmadı şimdiye kadar. Uzakta olmanın en güzel tarafı tatil için buraya gelmek değil mi? ama sana yetmemiştir bu güzel günler:)))
Bu arada rahatsızlığın için çok geçmiş olsun arkadaşım, Rabbim şifasını en kısa sürede versin inş.
Sevgilerimle...

Cahide dedi ki...

Selamün aleyküm ablacım,
Ne iyi etmişin güzel bir ttil olmuş belliki.Rabbim ağzınızın tadını bozmasın inş.
Bu aralar çok yoğunum,uğrayamazsam kusuruma bakma.Geldiğimden beri koşturmaktan bitap düştüm.Arada bir kaçamak pc nin başına oturuyorum.Tariflerimi yayınlayıp kalkıyorum.

Şimdi de ikizlerimi okula gönderiyorum.Muhabbetle kal ablam...

dokuzuncubulut dedi ki...

Sayenizde biz de gidip görmüş kadar olduk. Ne güzel bir yerde yaşıyoruz, her tarafı birbirinden güzel...
Sevgiler.

evatolyesi dedi ki...

Fotoğraflar çok güzel şimdi oralarda olmak vardı:)

Fatoş Öztürk dedi ki...

Selam ben hazırım davetiyeyi e-mailine yolladım bakıp düzenleme yaparmısın.Sevgiler...

Elmalı turta / şükran dedi ki...

Çok güzel bir tatil geçirmişsiniz. Güzel yerlerde konaklamışsınız. didim caprise de g Medine de yaşıyor olmakda bir başka güzel olmalı. İş nedeni ile mi ordasınız.
Allah şifa versin sinir sıkışması için bir arkadaşımda sürekli bileğinde atel takıyordu.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

aynurcum amonyaklı pastayı sormuşsun kabartma tozuyla olurmu diye sen dene bir ilki paylaşırsın amonyakla yapmayı da birisi deneyerek bulmuştur nasıl olsa değilmi:)))) senin elinden herşey güzel olur

Sayenizde bizde görmüş olduk oraları.
Geçen gün Blogum da Kurufasulyeli böregın ıc harcını sormussunuz,bende sıze yorum yazarak bildireyım dedım:)
Bız bu boregi kalan kurufasulye yemeklerınden yaparız.Normal kurufasulye yemegınden farkı bizim bu yemeği baya yoğun kıvamlı yapmamız,ama normal fasulye yemegının kalanını süzerek de iç olarak kullanabılırsınız.

nuran dedi ki...

aynurcum tatilini paylastigin icin tesekkurler cok guzel anlatmissin bizde gitmis kadar olduk insaallah seneye yine guzel bir tatil yasarsiniz ....selam ve sevgilerimle........

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..