14 Ocak 2010 Perşembe

KÖFTE PARMAKLI PATLICAN:)



köfte parmaklı patlıcan


arkadaşlar bu yemeği de uydurdum ama güzel oldu sizede gösterip paylaşmak istedim geçenlerde misafirlerime yapmıştım
orta boy bostan patlıcanlarını alacalı soydum 3 yerinden uzunlamasına dibine inmeyecek şekilde kestim aralarına hepimizin bildiği köftelerden yapıp (sadece ekmek çok az koydum patates rendeledim farklı olarak)
yerleştirdim resimde de görüldüğü gibi
sonra üzerlerine domates ve biber dilimleri sıralayıp yarım kaşık biber salçası ile 1 kaşık domates salçasını 1,5 bardak suyla ezip gezdirerek ocağa alıyorum tuz ve karabiber serpip kapağını kapattıktan sonra kaynamasını bekliyorum ateşi kısarak pişmesini bekliyorum patlıcanlar yumuşacık pişince ateşi kapatıp biraz dinlendirdikten sonra pilav eşliğinde servis ediyorum bence deneyin pişman olmazsınız:)

2 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımm çok lezzettli gözüküyor...

htttp://belguzarannne.blogspot.com dedi ki...

merahaba elıne sağlık nefıs görünüyor

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..