26 Mayıs 2010 Çarşamba

BLOGLARDAN DENEMELER "3"



NEVZİNE
selam arkadaşlar kaç gündür net bağlantımız sorunlu olduğundan çok fazla gelemiyorum ve birşey ekleme fırsatı bulamıyorum şimdi sabah saat 6 ve kızımı okula yollamak için kalktım birde baktım net bağlı görünüyor hemen oturup yazayım dedim:)))
bir blog arkadaşımdan aldığım (ismini not etmeyi unutmuşum malesef) her neyse yaptığım nevzine hiç birşeye benzemedi lezzeti güzeldi ama kıvamı helvamsı birşey olmuştu bende ertesi gün içine yumurta-kabartma tozu ve un ekleyip kurabiye haline getirdim harika kurabiyeler oldu epeycede çıktı eşim çok sevdiği için dükkana götürüp götürüp yedi gelenlere de ikram etti (her zamanki gibi:))
tarifi şimdi bulamadım bulunca buraya eklerim inşaallah uğraşmak isteyenler yapsın ben atmaya kıyamadığım nevzineyle yapmıştım ama sanırım bir dahaki sefere özellikle nevzineyi yaparken olmasın da kurabiye yapayım diye dua edicem:))
MİLFÖYLÜ ÇELENKLER
bu çelenkleri de bir blogda gezinirken görmüştüm aklımda kaldığı şekliyle denedim görünüşü hoşuma gittiği için sizlerle de paylaşmak istedim iç malzemesi olarak ben patates tavuk ve kaşar karışımı kullanmıştım siz dilediğiniziç harcıyla yapın çok pratik bir çeşit simiti andırıyor görüntüsü haaa ben üzerine yumurta sürmemiştim siz sürerseniz daha güzel görünecektir blog ismi veremiyorum çünki not falan almamıştım sadece gördüm şekli aklımda kalmış o yüzden

daha birkaç blog denemelerim var ama onları da sonra yazayım şimdi uykum iyice bastırdı gidip yatayım herkese hayırlı sabahlar:)))

12 yorum:

umutluhayat dedi ki...

ellerine sağlık papatyam oluyor bazen tariflerin tutmadığı ama sen iyi düşünüp boşa götürmemişsin ve harika bir kurabiye çıkmış ortaya.milföy çelenkinde harika görünüyor ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

bazen internetteki aldıgım tarifler benimde olmuyor.bende çevirip başka birşeyler yapıyorum senin gibi.ellerine saglık.

Saglıklımutfak dedi ki...

vallahi nevzine kurabiye orjinal halinden daha güzel duruyor canım. eline sağlık:)

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar

Meleğin Mutfağı dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar.

NiLaY dedi ki...

nevzineye bayılırım :) ellerinize sağlık..

esra dedi ki...

nevzineye bayılmam için ne olduğunu bilmem lazım:)))nedir nevzine?

lezzet sarayı dedi ki...

bende nevzine nedir bilmiyorum ama kurabiyeler güzel olmuş...

CAHİDE dedi ki...

Canım ablam nevzine kayseriye ait yöresel bir tatlıdır.usta ellerden çıkarsa tadına doyum olmaz.tarif aldığın arkadaş bilememiş demekki.Bu sezon geçti ama kışa yaparsam paylaşırım inşaallah.
Ama senin kıvrak zekanla olmayan nevzine harika bir kurabiye olmuş fena mı?
Ellerin dert görmesin mahirelerin mahiresi...

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık papatyam,eee tutmadı diye atarmı benim arkadaşım,değerlendirip yeni bir tat meydana getirmiş,sevgiler canım...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

tebrik ederim seni aynurcum evin bereketini kadın sağlıyor senin gibi de olursa:))ALLAH bereketinizi artırsın
tatlım biz cüzleri okuduk duası cuma günüydü değilmi
sevgiler selamlar sana geldi aç kapıyı

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Nevzineyi hiç yapmadım ve yemedim ama kurabiye hali harika görünüyor:)) Ellerinize, fikrinize sağlık. Afiyetler olsun. Sevgilerr.

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..