29 Ekim 2010 Cuma

BLOGLARDAN DENEMELER

 Esselamuelykum 
Herkese hayırlı cumalar dileyerek başlamak istedim yazıma ayrıca tüm Türk milletinin Cumhuriyet bayramını da kutlarım Rabbim birlik beraberlikten ayırmasın AMİİİN
İlk eklediğim resimde gördüğünüz yeşil kabaktan yaptığım tatlı o kadar leziz bir tatlıydı ki koyu renkli yeşil kabak bulduğum zaman tekrar yapıcam inşaallah kabakları annem Türkiye den gelirken bahcemizden getirmişti tarifi Yetur (Yeşim) arkadaşımın bloğundan almıştım kendisinin orjinal,değişik ve lezzetli tariflerinden faydalanabilirsiniz ben ondan çok şey öğrendim teşekkürler Yeşimciğim:)
Aynı şekilde bu şık görünümlü leziz çikolata tarifimide Yeşim'in bloğuna tıklayın ben denedim ve çok beğendik sizde mutlaka deneyin makinam tamirden gelmediği için telefonla çektim resimleri idare edin artık arkadaşımın resimleri kadar çekici olmasalar da lezzetleri çok güzeldi ben minik silikon kalıpcıklar kullandım bir lokmalık olunca çok güzel bir ikramlık oldu bazılarına dondurma koydum o şekilde de nefisdi tavsiye ederim arkadaşlar Yeşimciğim tekrar teşekkürler beni bu güzelliklerle tanıştırdığın için canım

9 yorum:

Güloanne mutfakta dedi ki...

aynurcuğum yeşil kabak tatlısını bende yeşim hanımın blogunda görmüştüm ve çok ilginç gelmişti aynı gün grit kabaklarından aldım ve denedim ben çok beğendim yarın yine yapmayı düşünüyorum yüreğine sağlık hayırlı cumalar ve Bayramınız kutlu olsun

sarkaç dedi ki...

Elinize sağlık. Alışılmışın dışına çıkınca ne güzel lezzetlere ulaşılıyor.

Unknown dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık ikiside harika hayırlı cumalar sevgiler.

hanife dedi ki...

eline sağlık,afiyet şifa olsun papatyacım,hayırlı cumalar,Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı cumalar.Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz, güzel ve iştah açıcı görünüyorlar.

Saygılar.

mutfagabuyrun dedi ki...

yeşil kabak tatlısını ilk defa gördüm ama çok güzel olmuş herikiside.ellerinize sağlık.sevgiler.

Cafe Pepela dedi ki...

Aleyna ve Aleyküm Selam ablacığım.
Çok güzel görünüyor,ellerine sağlık.
Allah nasip ederse ben de en yakın zamanda denemek istiyorum.
Bu arada etkinlik gifini ekliyorum olmuyor,nerede hata yapıyorum acaba?
:)

www.sendepisir.com dedi ki...

Bende denedim bizde çok beğenmiştik. Ellerine sağlık canım, hepimizin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun. Sevgiler..
sensepişir/Nilgün

yeşim dedi ki...

aynurcum ellerine sağlık canım afiyet bal olsun tüm yiyenlere.....beğenmenize çok sevindim.görüşmek üzere çok öptüm.sevgiler.

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..