28 Ekim 2010 Perşembe

İÇLİ KÖFTELİ MİLFÖY BÖREKLER


Selam gelip gören herkese:)))
bu tabağın içindeki şeker şeklindeki böreklerin içinde içli köfte var biz de misafirlerimiz de çok beğenmişti bende hem paylaşmak hemde Gülo anne nin ev sahibeliği yaptığı hobidünyam.womanforum.net  etkinlikleri "7" MİLFÖYLÜ LEZZETLER e yollamak istedim çok basit aslında  buyurun tarifi işte
Tabiki önce evinizde hazır bulunan içli köfteler lazım ben daha önceden kermeste arkadaşlarım tarafından yapılan ve alıp derin dondurucuya attığım  içli köfteleri kızarttım milföy hamurlarını merdaneyle biraz açıp ortasına köfteyi yerleştirdikten sonra iki ucunu şeker gibi kıvırarak kapattım  üzerine yumurta sarısı sürerek 180 derece önceden ısıtılmış fırında üzeri kızarana kadar pişirdim ve misafirlerime ikram ettim bu gördüğünüz sadece önden getirdiğim ikramlar:))
arkadan gelen tabakta da tatlı ve pasta vardı:))
misafirlerim çok beğenmişti umarım sizlerde beğenirsiniz blogcanlar:)

10 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

eline sağlık canım nefis görüntüler çıkmış ortaya
eline sağlık

kalpkurabiye dedi ki...

amaann ablacımm nasıl birşey bu böyle yaaaaa:))
hayal ettimde hmmhmmhmmm etkilik çok şen olacak belli bende yarın bir tarif hazırlayacağımm:))

Güloanne mutfakta dedi ki...

Canım harika görünüyor ellerine sağlık
Aynurcuğum chox box nilgün arkadaşımız tarif vereceğini yazmış ama ben nilgünü tanımadım sen tanıyormusun hangi blog bana bildirirsen sevinirim öptüm

yaseminlerim dedi ki...

Harikasin canim kofteler hazir mulfer hamuru evde benden yapmasi kaldi mutlaka deneyecegim gorunusu cok seker ellerine saglik boreklerde nefis gorunuyor afiyet seker olsun sevgiler.

Unknown dedi ki...

Çok farklı olmuş. Ellerine sağlık

mutfagabuyrun dedi ki...

ellerinize sağlık.börekler harika görünüyorlar.içli köftelide değişik olmuş.sevgiler.

Unknown dedi ki...

çok güzel ve degişik bir fikir.ellerine saglık.

LEZZETİKRAM dedi ki...

Bomba börekler olmuş bunlar muhteşem ellerine sağlık :)

Nehir Butik Pasta dedi ki...

fikir çok güzel ellerine sağlık
ben ikinci tabağı,tatlıların olduğu tabağı merakla bekliyorum:)

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Aynurcum çok emek vermişsin ama çok değişik ve güzel bir tarif çıkmış ortaya misafirler beğenmezmi bu kadar güzel lezzetleri ellerine sağlık sevgiler canım

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..