23 Ekim 2010 Cumartesi

SÜRPRİZ BLOG ÖDÜLÜM

 ONE LOVELY BLOG AWARD
Bu güzel ödüle benim bloğumu da layık gören Fuat beye çok teşekkür ediyorum. Bu süpriz ödül beni çok  onurlandırdı.
Ödülün kuralı gereği;
* Ödülü kabul edin, ödülü verene bloğunuzda bağlantı kurun.
* Ödülünüzü 15 blogcu arkadaşınız ile paylaşın. Genel bırakmayın.
* Seçtiğiniz 15 blog arkadaşınızla iletişim kurun,seçilmiş olduklarını bildirin
Ben tüm blog  arkadaşlarımı bu güzel ödüle layık görüyorum ama 15 arkadaşımı yazmam gerektiği için diğer arkadaşlarımdan özür dileyerek link veriyorum haydi canlar buyurun gelin ödülünüzü alıp bloğunuza götürün:)))
1:Mintininmtfağı 
2:mandalinçıkmazı
3:Gülo anne
4:Susamçörekotu
5:Sevgiden esintiler
6:İstanbulsevdam
7 :Kemalpaşatatlısı
8:karakazandan
9:Deryayla
10:Azumutfak
11:Cahide&Jibek
12:Mideden kalbe
13:Gül'ün mutfağı
14:Evimin neşesi
15:Mutfak hatıraları
ben özellikle Fuat beyin ödüllendirdiği blog arkadaşlarının içinde olmadığı bir liste oluşturdum ki herkes ödül almış olsun bir bloğa tekrar tekrar verilmiş olmasın ve tüm arkadaşlarım mutlu olsun diye  Hepinizi seviyorum blogcanlarım:)

14 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

canım benim güzel arkadaşım,benide hiç unutmazsın bilirim,çok teşekkür ederim,ödülümü alıyorum,blogumun en güzel köşesine koyucam.
en kısa zamanda hatta birazdan cevaplıyacağım,sevgiler selamlar canım gül kokulu topraklara.öptüm kendine iyi bak.Allah'a emanetsin..
teşekkürler bacımmmm...

gelibolu17 dedi ki...

canımm ödülümü aldım,cevabımıda yazdım,çok teşekkür ederim.sevgielr selamlar.beklerim okumaya:)

Güloanne mutfakta dedi ki...

canım arkadaşım blog listen çok kabarık olduğunu biliyorum ve bu listenin içinde beni unutmadığına çok ama çok sevindim çok teşekkür ederim .Ödülünü aldım ve çok öptüm sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım çokkk teşekkür ederim aldım
kabul ettim.Hemen paylaşıcam çok öpüyorum...

sarkaç dedi ki...

Kutlarım, blogunuz gerçekten çok hoş. Sevgiler

Unknown dedi ki...

tebrikler.

mintinin dünyası dedi ki...

aynur ablam nasıl mutlu oldum nasıl onore oldum antamam.halay başıyım üstelik:))şaka tabiki.beni sayıyla sayabileceğin arkadaşların kardeşlerin arasında unutmadığın için sonsuz teşekkürler ablacım.büyük bir memnuniyetle kabul ediyorum elbette...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

papatyam canım çok teşekkür ederim en kısa zamanda yayınlarım sağolasın bitanem

Unknown dedi ki...

Papatyam tuza hiçbirşey eklenmiyor.Güzelce sıvamak lazım. dağılmaz o zaman .sevgiler..hayırlı geceler

Cafe Pepela dedi ki...

Tebrik ederim ablacığım!
Arkadaşlarımın da hepsi birbirinden hoş blog sahibeleri.
Hepsine can-ı gönülden sevgi ve selamlar!
Kocaman öperim ;)

Cahide dedi ki...

Oyyy canım ablam!
Sen ne güzel kalpli bir insansın.Allah senden razı olsun ablacım.Ödül için çooook teşekkür ederim.Sen o ödüle benden daha layıksın.
Seni seviyorum canım ablacım.Allaha emanetsin...

kemalpaşatatlısı dedi ki...

Aynur cuğum,
Çok teşekkürler beni de bu güzel arkadaşların arasında gördüğün için. Ben de yayınlarım birkaç gün içinde inşaallah.
Bir gün senin yanına, o kutlu şehire kabul edilirsem, gelmek nasip olursa, söz sana bir koli kemalpaşa tatlısı getireceğim :))
Sevgilerimle, hayırlı pazarlar canım arkadaşım...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım arkadaşım bir çok ödül aldım ama sendende böyle güzel bir ödüle layık görülmek beni çok mutlu etti çok teşekkür ediyorum sevgiler

Hayrunnisa (mueddibe) dedi ki...

çok teşekkürler aynur ablacım.bu benim ilk ödülüm biliyorsun:) ve senin tarafından alıyor olmak pek sevindirdi beni.selametle kalınız.

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..