2 Ekim 2010 Cumartesi

KAHVALTI SOFRAMIZ

Selam olsun bloğuma uğrayan herkese 
Bugün sizlerle büyük oğlum Türkiye ye gitmezden iki gün önce kurduğumuz kahvaltı sofrasını paylaşıyorum ortada boş duran tabağa daha sonra kapalı pideler geldi ama sofra da değil de mutfakda tepsisinde resimlenebildi ayrıca öndeki boş köşeye de kaşarlı mantar gelmişti resmi eklenecek ikisininde merak etmeyin 

Önce elmalı ve çikolata parçacıklı kekimiz ile başlayalım yapılışı diğer keklerle aynı ben sadece malzemelerini yazıcam işte 
MALZEMELER: 
3 adet yumurta, 1 su bardağından 1 parmak eksik sıvıyağ (ben mısırözü kullandım)
1 su bardağı süt, 1,5 su bardağı toz şeker, damla veya parça çikolata,2 adet  minik doğranmış elma,
1 paket vanilya, 1 paket kabartma tozu, yarım su bardağı fındık,badem veya ceviz, aldığı kadar un.

Bu da zytinyağlı poğaça  olarak daha önce yayınladığım tarifin orjinali susamçörekotu ablama  ait bir poğaça hamurunu kalıpta denedim ve dilim dilim yendi böylede güzeldi 
buda masada görüntülenemeyen kaşarlı mantarlarımız sıcak sıcak masaya geldi tabaklara servis edilip hemencecik tüketildi:)))
mantarlar önce sapları ayıklanıp güzelce soyulur tavaya dizilip kısık ateşte pişirilir ortalarına rendelenmiş kaşar peyniri ve minicik parçalar halinde tereyağı koyulur eriyene kadar pişirildikten sonra sıcak sıcak servis edilir.
bunlarda bol fındıklı kurabiyelerimiz tarifi daha sonra yayınlayacağım inşaallah

bunlarda kapalı pidelerimiz yumuşacık mayalı hamurdan yaptım tarifi daha önce yayınladığım kaymaklı açmaların hamuruyla aynı pamuk gibi bir pideydi 

sepetimizdekiler de bayatlayan sandviç ekmeklerinin dilimlenmiş fırında kızartılmış hali ve masamızda bulunan peynir, zeytin,reçel çeşitleri, kaymak, bal, fındık ezmesi, domates ,krepler vardı sizlere de fikir verebildimse ne mutlu bana oğluşum bayramın 3. günü Türkiye ye gitti bize yine hasret çekmek kaldı onu çok özlüyorum çoooook:((((
Allah a emanet

22 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika bir masa
olmuş.Allah kavuştursun sevgiler.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Masan da yaptıklarında birbirinden güzel görünüyorlar. Afiyet olsun.
Sevgiyle kal.

Atike Momini Ziya dedi ki...

SELAMÜN ALEYKÜM CANIM ABLAM,
ÖNCELİKLE BLOĞUMA BIRAKTIĞIN TATLI YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER.DEDİĞİN GİBİ BAYAĞ BEREKETLİ BİR DOLMAYDI. KOMŞUM VE KARDEŞİM DE NASİPLENDİLER :)
SOFRAN ÇOK GÜZEL VE YAPTIKLARIN DA HARİKA GÖRÜNÜYOR. mANTARI BEN SEVERİM AMA BİZİM EVDE PEK TÜKETİLMEZ :( SWENİNKİLERDE GÖZÜM KALDI, TARİFİNİ YAZARSAN DENEMEK İSTERİM :)HEPİNİZE AFİYET ŞİFA OLSUN... ALLAH AİLELERİ AYIRMASIN, UZAKTAKİLERİ DE TEZ ZAMANDA KAVUŞTURSUN İA...ALLAH BİLİYORYA SENİ İÇTEN SEVİYORUM :)SEVGİLERİMİ BIRAKTIM DUALARINDA UNUTMA EMİ :)...

umutluhayat dedi ki...

canım allah kavuştursun.ellerine sağlık hepside birbirinden güzel olmuş.afiyetle kal

Bayram Kombesi dedi ki...

Allah kavustursun, ne guzel mamalarla ugurlamissiniz. Simdi onun aklinda bu sofradaki sohbetleriniz kalmistir. Ellerine saglik.

özlem dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel bir masa olmuş.

Fatoş Öztürk dedi ki...

Ellerine sağlık ne güzel lezzetler hazırlamışsın.Sevgiler...

Magia da Inês dedi ki...

♥ Olá, amiga!
Sinceramente fiquei surpreendida com tanta sabor e criatividade nos seus pratos... ♥♥
Você é muito, muito talentosa... parabéns!!!♥
Bom fim de semana!♥
Beijinhos.
♥Itabira
Brasil♥♥

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

masallah canim harika lezzetler yapmisin ,hepsi harika olmus tek tek tek ellerine saglik olsun

Fatoş Öztürk dedi ki...

Tarifleri aldım canım teşekkür ederim.Sadece kapalı pidelerin iç harcını göremedim yazarsan sevinirim.Sevgiler...

nazardeğmesin07 dedi ki...

Allah kavuştursun Aynur hanım ellerinize sağlık sofrada çok bereketli maşallah mesaj gönderdim ama adresten emin değilim inşallah doğrudur

mine dedi ki...

hayırlı kavuşmalar diliyorum bayıldım bu lezzetli uğurlamaya : )

umutluhayat dedi ki...

sevgili hemşerim bisküi kalıplarını sormuşsun,ablam onu istanbul eminönünden pasta malzemeleri satan bir dükkandan almış.bende kıendime sipariş verdim hemen.çok güzerller.

Adsız dedi ki...

Arkadaşım sitenizi tesadüfen gördüm.Medineneden yazdığınızı öğrenince inanki bir akrabamı bulmuşcasına sevindim.Ben geçen yıl ordaydım.Fakat yeniden gitmek istiyorum.Allah kısmet ederse inşallah görüşürüz.Kuran hatmi ile ilgili sitende çok iyi bir düşünce.Senin gibi insanların olduğunu bilmek ne güzel... Allah razı olsun.sevgiyle kal

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Aynur,
Nefis bir masa ve kahvaltılıklar hazırlamışsın, ellerine sağlık.
Oğlun içinde Allah kavuştursun diyorum.
Seni çok iyi anlıyorum, bende bayramın 3.günü oğlumu çalıştığı yere Kastamonu'ya gönderdim, İnşallah Kurban Bayramında oğlum yine gelecek ve tekrar görüşeceğiz.

Baharcicegi dedi ki...

Canim Allah kavustursun oglusunla
kahvalti masanda yok yok masallah ellerine saglik

Unknown dedi ki...

Adsız arkadaşım ismini bırakmamışsın o nedenle bu şekilde hitabettim kusura bakma ziyaretin için çok teşekkürler güzel yorumun beni çok memnun etti her zaman beklerim

arkadaşlar hepinize çok teşekkürler sevgiler

NİL-GÜL dedi ki...

İsmimle giriş yaptım fakat sorun cıktı herhalde ben NİL-GÜL

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Aynurcuğum bloğuma bıraktığın yorum için çok teşekkür edrim.İyiyim sağol ama işlerim çok yoğun tüm lezzetlere baktım hepsindede yutkundum çok nefis hepside afiyetler olsun herkese...

yeşim dedi ki...

ellerine yüreğine sağlık canım masadaki tüm lezzetler nefis görünüyor.sizlere şifa olsun.yeşil kabak tatlısını beğenmenize sevindim afiyetler olsun.çok öpüyorum sevgiler...

kemalpaşatatlısı dedi ki...

Aynur cum,
Allah hayırlısı ile kavuştursun inş. çocukların büyümesini sabırsızlıkla bekliyoruz ama büyüyünce de bir kuş gibi yuvadan uçup gidiyorlar. Benim ikiz oğullarım da bu yıl İstanbul da okumaya başladı. Seni çok iyi anlıyorum:(
Kahvaltı sofrasındaki herşey çok güzel, ellerine sağlık, iyi haftalar...

lezzetmarifet dedi ki...

merhaba canım masa düzeni ve lezzetlerin muhteşem olmuş ellerine sağlık...
Allah kavuştursun oğlunla inşallah.
kucak dolusu sevgiler....

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..