26 Mayıs 2011 Perşembe

ŞİPŞAK PİZZACIKLAR (5 dakika da) ve MİM

Herkese selam olsun gününüz güzel geçsin
Bugün sizlere biraz öğrenci işi olan şipşak pizzacıklarla geldim emin olun gerçek pizza kadar lezzetliydi ama 5 dakika da hazırdı eğer çocuklarınıza ve acil misafirlere kahvaltıda hazırlamak isterseniz haydi buyurun birlikte hazırlanışına bakalım
Önce sizlere nasıl ortaya çıktığını anlatayım (bizim evde) geçen gece küçük oğlum Mustafa acıkmış canıda pizza istemiş geldi "annem bana pizza yapsana" dedi "oğlum gecenin bu saatinde (saat 2) pizzamı yapılır" desemde olmadı ne yapsam da gönlü hoş olsa karnıda doysa diye düşünürken baktım hamburger ekmekleri var dolapda (ortasından kesik yumuşacık olandan) aldım onları ve alt katlarını gördüğünüz tabağa dizdim 3 er tane üzerlerine ev yapımı pizza sosu sürdüm bolca rendelenmiş kaşar peyniri serptim sucuk dilimleri ve domates dilimleri de dizip mikrodalga fırında 1,5 dakika pişirdim Mustafanın önüne geldi 5 dakika da hazırlanan pizzacıklar 5 dakika da da tüketildi:))) hem oğlumun karnı doydu hemde gönlü hoş oldu teşekkürümüde aldım tabiki:D
Sabah olunca daeşim ve kızım için kahvaltıya yaptım onlarda zevkle yediler tavsiye ederim benden söylemesi artık pizza yapmak sadece 5 dakika eeee haydi deneyip görün:)

La kardeşim beni günler öncesinde mmlemişti ve ben ancak cevaplama fırsatı buldum kusuruma bakmaz inşaallah
Soru: Eğer Bir Zaman Tüneli Olsaydı Geçmişten Yada Gelecekten Hangi Zamana Gitmeyi, Kimi, Hangi Olayı Görmeyi İsterdiniz?
Ben küçüklüğümden bu yana Efendimiz (s.a.v.) zamanında yaşamış olmak isterdim
Birde Osmanlı İmparatorluğunun son zamanları hariç diğer dönemlerinden birinde yaşamış olmak isterdim
Bunların sonrasında da Rahmetli babacığımın vefat ettiği güne geri dönüp onu vefat ettiği günün sabahında sıkıca sarılıp doyasıya öperek uğurlamak isterdim:(( ki onu çooook özlüyorum...
Umarım cevaplarım La arkadaşımı memnun eder beni kendisine yakın bulduğu için de çok teşekkür ederim Rabbim bulunduğumuz zamanı cümlemiz için hayırlı etsin AMİN

31 yorum:

xcelis dedi ki...

ablacım harika bi fikir ellerine sağlık pizza sever olarak en çok ben beğendimm yaaa sağol

Urfa Tutkunu dedi ki...

Aynur Ablam ellerine sağlık. Bunu ben de yaparım zaman zaman. Ama mikrodalgada değil, ızgarada. Mikrodalgaya güvenemediğim için eve almıyoruz. Işınların yemeğin en dış ve en iç noktasına aynı anda temas ettiği, kanserojen olduğu anlatılıyor. Şipşak pizzacıklar ızgarada hemen oluveriyor =) Ellerine sağlık Ablam.

yeşim dedi ki...

nefis olmuş ortak ellerine sağlık alıyorum pizzandan...alttaki lazanyaya kocaman öpücükler...sevgiler...

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

çok paratik güzel bir fikir

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Aynurcuğum süper olmuş pizzacıklar ellerine sağlık hayatım..

durme durme dedi ki...

çok lezzetli görünüyor. elinize sağlık. Pizzayı minik pazlamayla da tavsiye ederim.

birsence dedi ki...

ayy bayıldım ne pratik...

Unknown dedi ki...

Süper bir fikir ellerine saglik canim

neval dedi ki...

eline sağlık papatyam nefis gözüküyor,hele de diyet günlerimde

muazzez tanerinesi dedi ki...

Şipşak olmuş:) Maşallah. Rabbim babanızın mekanını cennet eylesin inşallah. Bu arada karnım acıktı, suçlusuda sucuklar:)

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

pratik kadın bayıldım fikrinize belleğime yazdım çok beğendiğim şeyler ordan hiç silinmiyor:) canım ellerine sağlık afiyet olsun oğluşuna gecenin bi yarısıda olsa onlar istesin yeterki
sevgiyle kucaklıyorum

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

aynurum ,harikasın yaaa.bende tam böyle bişeyler arıyordum.yarın ilk iş 1 koca paket hamburger ekmeği almak :)).görüntü şahane,fikir harika,lezzet 10 numara bence.ellerine sağlık cnm.

Birsel ve İrem dedi ki...

Lezzet olarak gerçeğinden pek farkı yok, çok da pratik. Ellerinize sağlık, afiyetler olsun. Ben de sık sık yaparım.
Sevgiler...

CAHİDE dedi ki...

Selamun aleykum sultanım, bende bunu kendi yaptığım ekmeklerle yapıyorum. Normal fırın kullanıyorum. Pekte nefis görünüyorlar. Ellerin dert görmesin canım benim.
Şimdiden hayırlı cumalar dilerim...

asuman dedi ki...

aynurcum merhaba senden bir ricam olacak benim sitemin hosting firması sitemin içeriğini yüklerken postlarımı uçurmuşlar görünürde varlar ama post başlıklarına tıkladığımda not found diyor rica etsem sende bir iki post başlığı tıklarmısın ayısı sizede olcakmı olursa ben zavallı yeni baştan yükleme yapmaya başlıycam..sevgiler

makcig dedi ki...

Mustafa'nın garantici ve pratik bir annesi olunca yemek konusunda zaman ve mekan kavramı siliniyordur herhalde.Ellerine sağlık can arkadaşım.Sen bi tanesin.Şehr-i Bursa'dan sevgiler...

Serap Uzun karakazan dedi ki...

Pizzaciklar nefis olmuşlar cnm,ellerine saglik.Hayırlı cumalar.

Unknown dedi ki...

pizalar bır harıka ellerınse saglık.bana bıraktıgın yorumlar ıcın tsk ederım.Hayırlı cumalar canım.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Aynurcum,ellerine saglık evlat sevgisi işte böyle birşey.Gecenin 2 sinde bile yürekten gelen sevgiyle harika lezzetler çıkarıyor ortaya.
Sevgilerimle...

muhabbetsofrasi dedi ki...

eline sağlık olsun canım

acil durum pizzası harika gözüküyor :)

Banu dedi ki...

Canım ellerine sağlık pizza nefis olmuş...
Mimin den çok etkilen canım babacığına Rabbim gani gani rahmet eylesin...

Aynurcum kurabişin tarifi için teşekkür ederim en kısa zamanda yapacağım hep aklımda ama bu aralar ben tam şip şak tariflerdeyim yine mesadeyim işyerim çoook yoruyor...
Sevgilerimle öptüm...

asuman dedi ki...

aynurcum çok teşekkür ederim canım Allah razı olsun..

susamcorekotuFeriha dedi ki...

BAK ŞEKER KADIN GELDİ PİZZASINI ALMAYA:) SEN ONA YORUM YAZARKEN O SENİ DÜŞÜNÜYORDU YAA:))) SENİ SEVİYORUM KIZZ

Baharcicegi dedi ki...

benim oglusda cok sever bende böyle yapiyorum cok pratik ellerine saglik Aynurcum

Bir arkadasim umreye gitmisti sizin gitginiz hurma bahcesine gitmis resimleri görünce akilma sen geldin aynurcum cok güzel yerler insallah banada gelmek nasip olur

marifet ellerimizde dedi ki...

aynurcum ellerıne saglık .ne kolay ne guzel..hımm dıyetteykende fazla guzel yanıı:(((((((((

gelibolu17 dedi ki...

Selam bacım nasılsın,mim in hayırlı olsun...al bir mimde benden olsunnn,mimledim seni sayfama beklerim..öptüm canım selamlar olsun gül kokulu topraklara :)

Unknown dedi ki...

Ablacığım benim :)
Oğluna kıyamayıp,hemencecik de hazırladın demek pizzaları :)
Ben de genelde hep bulundurmaya çalışıyorum hamburger ekmeği,acil zamanlarda imdada yetişiyor..Çok güzel gözüküyor pizzaların,ellerine ,emeğine sağlık..
Efendimiz zamanında yaşayıp,O'nu dünya gözüyle görüp,sohbetini dinlemeyi,dinimizi O2ndan öğrenmeyi ben de çok isterdim..Kısmet olmadı ama,ümmet olma şerefine eriştik şükürler olsun..
Ve sen ne şanslısın ki O mübareğin beldesinde,yanıbaşındasın..
Nolur dualarında Zeliha kardeşini de hatırla...
O kadar inanıyorum ki duanın gücüne,heleki bir başkasının ettiği dua..
Babacığına Rabbim gani gani rahmet eylesin inşAllah..
Cennet bahçelerinde buluşmanızı diliyor,seni de ellerinden hürmetle öpüyorum..

zeliha dedi ki...

ablacım ellerine saglık çok lezzetli görünüyolar bi okadar da basit denemeye değer

Mehlika Yıldırım dedi ki...

bu nasıl süper bir fikirdir, harika, maşallah canım ellerine sağlık, ayrıca son cumlendeki duan ise çok güzel, Allah razı olsun.

belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba elıne sağlık nefıs olmuş

Cafe Pepela dedi ki...

Can ablam;
Nasıl özlemişim seni.

Ben bu pizzacıkları yerim yerim!
Bizim evde de aynı durum söz konusu şuan. Kardeşlerimin canı 7/24 tatlı,tuzlu her türlü yiyecek isteyebiliyor :))

(Gerçi ben de öyleyim :D )

Ee en dinamik dönemleri. Gençlere enerji lazım. Yesinler ki büyüsünler di mi?
Çok severim bu pizzayı. Hem pratik, hem leziz.
Bazen tost ekmeği ile de yapıyorum.
Nefis görünüyor!
Şu erimiş kaşar peyniri olayı bitiriyor zaten beni.
Ellerine / gönlüne sağlık.
Seni Allah cc için seviyor, kalbi sevgilerimi gönderiyorum.
Yüreğimden eksik olma inşaAllah.
Mutlu pazarlar...

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..