3 Mart 2011 Perşembe

BAHARATLI CEVİZLİ PEYNİRLİ BİSKÜVİLER

 Bloğumun kapanması tehlikesine karşı önlem almak adına bende  yeni adrese aktarım yaptım eğer blogspot kapanırsa bana http://papatya68.wordpress.com/ dan ulaşabilirsiniz arkadaşlar beklerim:)

 Bu bisküvileri tamamen doğaçlama yaptım çok sevdiğim  bir ablama  misafirliğe  giderken  götürdüm  orada da herkes çok beğendi tarifini aldılar lezzetli ve kıtır kıtır bisküvilerimi merak ettiyseniz sizlerde mutlaka denemelisiniz beğeneceğinizi tahmin ediyorum veeee işte tarifimiz:)
Neler kullandım:
250 gr.yumuşamış margarin veya tereyağı,
1 çay bardağı sıvıyağ,
yumruk büyüklüğünde beyaz peynir,
1 fincan yoğurt, 2 adet yumurta,
1 fincan süt,(bunlar türk kahvesi fincanı)
1 yemek kaşığı pulbiber,aynı ölçü tuz (silme)
2 yemek kaşığı susam, 1 çay bardağı ceviz,
1 çay kaşığı kimyon, aldığı kadar un,
1 çay kaşığı kekik, aynı ölçü karabiber,
yarım su bardağı galete unu,
1 paket kabartma tozu,yarım çay kaşığı karbonat.

Nasıl yaptım:
yumurtaların sarısını üstüne sürmek için ayırıp geri kalan malzemelerin hepsiyle yumuşak bir hamur elde ettim sonra 15 dakika kadar dinlendirdim ve yarım santim kalınlığında açarak küçük kalıplarla birkısmını kestim bir kısmını da kare kare kestim (o arzunuza kalmış bir ayrıntı şekil önemli değil ) tepsiye dizdim yumurta sürüp çörekotu serperek 180 derece ısıttığım fırında pişirdim soğuduktan sonra afiyetle yedik haydi sizde yapın yiyin:)))

6 yorum:

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

yedekleme yapmanız iyi olmuş...bende akdenizkizi.wordpress olarak yedekledim...bir aksilik yaşanırsa beklerim...

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

HALA POST YAYINLAYAN BİRİLERİNİ GÖREBİLMEK MUTLULUK VERİCİ.BENDE WORDPRES YEDEKLEMESİ YAPTIM AMA BLOGUM GİBİ ASLA OLAMAZ.GÖRÜNTÜ ÇOK GÜZEL,ELLERİNİZE SAĞLIK.

mutfagabuyrun dedi ki...

çayın yanında harika olur arkadaşım.ellerine sağlık.sevgiler.

CAHİDE dedi ki...

Ablacım artık bloglara bende girebiliyorum.Çok mutlu oldum:)
Bir aya kadar çıkacak yasayla bu yasakların tümü kalkacakmış zaten.İnşaallah bir daha olmaz. Cidden kurunun yanında yaşta yanıyor.

Kurabiyeler bir lokmalık olmuş. Çayın yanına ideal. Ellerin dert görmesin can ablam...

CAHİDE dedi ki...

Bu arada cumanda mübarek olsun ablacım...

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

sizede hayırlı cumalar...çörekotlu kurabiyeciklerde nefis...bugünlerde yeni anlaşıldı çörekotunun faydası....

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..