24 Mart 2011 Perşembe

HURMA BAHCESİNİN RESİMLERİ GELDİİİİİİİ:)))

 Eveeeet  burası bizim mümkün olduğunca her hafta sonu gidip dost sofraları kurduğumuz bazen misafir ağırladığımız çay içip mis gibi havada gecenin 12 sine 1 i ne kadar oturduğumuz ve hatta oyunlar bile oynayıp dingin bir şekilde döndüğümüz hurma bahcesi
 Bu resimde görüdğünüz bahcenin giriş kapısı
 Bu gördüğünüz resimdeki yer bizim sofralarımızı kurduğumuz bölüm ve arkada görünen limon ağacı şimdi limon verme aşamasına başlamış bulunuyor misss gibi kokar
 Burası bahcenin diğer köşesinde bulunan misafir ağırlamak için özellikle yaptırılmış kıl çadır ama içi harika bir şekilde yer döşemesiyle döşendi kliması da var mescid olarak kullanıyoruz bazen
 Bu resimdeki yol hurma ağaçlarının arasından geçen yürüyüş yolumuzun gece görünüşü
 Buda gündüz görünüşü
 Burası da çocuklara yaptırılan oyun alanı (zıp zıp) ileride salıncağımız da var
Bu resimde sofraların hazırlık aşamasında çekilmiş bahcede misafir olduğu bir gün
nasıl beğendinizmi bahcemizi????:)))))))

14 yorum:

neval dedi ki...

beğenmez olurmuyuz papatyam ? bahçe sizin olsun hurmaları ben alayım

Unknown dedi ki...

Bizi de aynen böyle bir bahçeye götürmüşlerdi,orada yediğimiz hurmaların tadı hala damağımda.Rüya gibi bir hafta idi.Size özeniyorum oraların tadını çıkarın.iyi akşamlar Aynur hanım.

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

:) ben çok beğendimmmm.özellikle kıl çadır ve oturma yerleri çok hoşuma gitti.o çocuklar gibi zıplayasım geldi yaaa,keşke çocuk kalsaydım birazcık daha:(.

Unknown dedi ki...

Neval: Hurmalar olsun da hele o zaman düşünürüz bahcemizi de vermeyiz zaten:))))

Nazmiye: Belkide bu bahceye gelmişsinizdir çünki turlar hacıları getiriyorlar hatta hurma satış yeri de var Allah tekrarını nasip etsin canım.

Esra: Bizim kızlar (koca kızlar):) zıplıyor erkeklerin olmadığı zamanlarda zıp zıpın birde büyüğü var gel zıpla sende:)

baharatlı tatlar dedi ki...

Aynurcum ben geliyorum bekle. Fotoğrafları görünce dayanamadım, çok özledim oraları...

Adsız dedi ki...

Begenilmeyecek yermi Aynurcum, cok begendim. Insaallah bizede nasip olur oralari görmek.
Sevgiler canim

mine dedi ki...

harikaymış dinlenmek, eğlenmek tazelenmek için birebir
hayırlı cumalar diliyorum

yeşim dedi ki...

aynurum bacım nasıl güzel bir yer öyle müthiş pozitif bir enerji aldım.çok güzel ...temiz fresh bir ortam...gelicem gelicem inşallah....bakarsın yerleşirim oraya hiçççç belli olmaz dönmem bir daha buralara....
cuman mübarek olsun can dostum.öpüyorum çok sevgiler...

mandalincikmazi dedi ki...

Çok güzel Aynurcum
muhabbetiniz bol olsun sağlık huzurla
güzel bir bahçe ve bana göre çok değişik bayıldım ....

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Merhabaaa papatyam,sizleri ne cok ozlemisim.Insallah birdaha boyle yasaklarla karsilasmayiz.Bahcenin her bir kosesi ayri bir huzur veriyor resimlerde bile.gercegi kimbilir nasil huzur verir.Nerede burasi ailemle gitmek isterim.Sevgilerimle...

pastaeli dedi ki...

çok güzel gerçekten.bir an ordaymışım gibi geldi:)

Dilekce.. dedi ki...

ayyyy çok güzel ya, sanki huzur kokusu burnuma kadar geldi.. Çok şanslısın böyle bir yerde nefes aldığıni için.. İnşallah ben de birgün Kutsal toprakları görürüm hayırlısıyla..

Nilgün dedi ki...

Gerçekten abartısız insanı sakinliğe davet eden bir yer. Acaba buralarda da böyle yerler varmı? İyi hafta sonları..

asuman dedi ki...

aynurcum cok sanslısın ALLAH nazardan esirgesin canım muhabbetınız daım olsun saglıkla,huzurla kal allaha emanet ol canım

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..