29 Mart 2011 Salı

DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN YENİ ETKİNLİĞİMİZ BAŞLIYOOOOOR:)

Duyduk  duymadık demeyiiiiiiiiin:)  yeni etkinliğimiz  başlıyooooor:) 
Bloğu  olan veya olmayan herkesi etkinliğimize katılmaya bekliyoruz yeni ev sahibemiz http://tarifkolik.com/  sitesinin sahibesi Öznur  arkadaşımız kendisine kolaylıklar ve bol katılımlı bir etkinik diliyorum
Haydi  sevgili  arkadaşlar herkes  mutfaklara:))  yapılışı  45 dakikayı geçmeyen her türlü tarifiyle  tüm katılımcıları bekliyoruz  blogları ve siteleri olan arkadaşlar banneri  eklerseniz memnun oluruz  hala duruyormusunuz???:)))))))

7 yorum:

Mutfaknotlari dedi ki...

canım ne güzel katılmak istiyorum
aynurum bacım ben yeniden üye olcem fruma diğer kullanıcı adımı şifremi hatırlayamadım
bana ulaşanda olmadı
yeni bir maille üye olupda gelem haberdar olayım yeniliklerden
öptüm şeker

mine dedi ki...

hadi hayırlısı diyelim o zaman : )

Unknown dedi ki...

Aynur abla nihayet kavuştuk bloglarımıza ve birbirimize haaftaya oturup yeni tariflri paylaşıcam bu hafta çok doluyum misafirimde gelecek....görüşürüz...ha bide nezaman açıldılar bloglar ben bi haftadır girmemiştim nete.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

katıldım bile :):):)

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Once guzel dileklerin icin cok tesekkur ediyorum canim.Ayrica etkinligin de bol paylasimli ve hayirli olsun.Insallah ben de katilicam,su ara evde cok kalabaligiz ve yogunuz.En kisa zaman da katilirim insallah.
Papatyam,gecen gunku resimlerin bana cok huzur vermisti.Bosuna degilmis demekki.davetin icin de ayrica cok tesekkur ederim.Insallah bize de nasip olur o kutsal yerleri gorebilmek.Ne mutlu sana oyle manevi guzelligi olan bir yerde yasiyorsun.
Sevgilerimle...

Güloanne mutfakta dedi ki...

günaydın canımın içi yeni etkinliğin hayırlı olsun bundan önceki etkinliğe blogun azizliğinden dolayı fazla destek veremedim inşallah bunda bir sorun yaşamam.Ne olu ne olmaz diye bugün yayında etkinlik için tarifim var haberin olsun öznurada bilgi verdim sevgiler öptüm

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Desteğin ve yardımların için canı gönülden teşkkür ederim arkadaşım yarın inş etkinlik tariflerimi yayınlamaya başlayacağım. Tarifini de alıyorum. Sevgiler..

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..