18 Mart 2011 Cuma

HURMA BAHCESİNDE KURULAN DOST SOFRASI

 Selam  güzel insanlar:))
Bu sofra kankamın  eşinin kiraladığı ve sağolsun bizi her fırsatta ağırladıkları hurma bahcesinde kurduğumuz bir dost sofrası hoş sohbetler eşliğinde içtiğimiz çayımıza eşlik eden mamaları sizlerle paylaşmak için resimlemiştim pek güzel çıkmadı çünki akşam çekildi ışık yeterli değil ayrıca telefon çekimi amaaaan idare ediverin canım işte:))
 Bu  benim yaptığım tel şehriye salatası benim çok sevdiğim yiyenlerin de beğenerek yedkleri ve tamamı biten salatam:D
 Bu Sümeyra bacımın  (kankam Kübra nında eltisi olur) yaptığı poğaçalar  pamuk gibiydi ellerine sağlık Sümoşumun:)
 Bu tatlıyı da Zeliha gelinimiz yapmış gelmiş eline sağlık fıstığımın çok lezzetli bir tarifdi mayalı bir tatlı:d
 Bu değişik kabak salatasını da Sümoşum yapmıştı muhteşem bir tadı var görüntüsü güzel çıkmasa da nefisti tarifi çok yakında:)
Daha resimleyemediğim  Kübramın hintpare tatlısı ve Berrinimin (Kankamın küçük eltisi olur) portakallı kurabiyeleri de vardı ellerine sağlık kurabiyeler sofrada görünüyor bakın:)
Bu tatlıyı ben daha önce bahceye gittiğimiz zaman yapıp götürmüştüm milföylü cevizli ve üzerinde condensed milk kakao karışımından oluşan çıtır çıtır bir tatlı herkes tarafından fazlasıyla beğenilip tüm tepsi yenmişti tarifi alınmıştı ve birde Nermin ablam tarafından isim koyulmuştu tatlıma "MEDİNE TATLISI" tarifi çok basit yakında yenisini yapıp daha güzel bir resimle yayınlamak istiyorum inşaallah 
sağlıcakla kalın güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle

22 yorum:

susamcorekotuFeriha dedi ki...

aynurcum aklım orada kaldı:((( ben bahçenin resmini görmek istedim,mamalara zaten söz yok hepsi mükemmel aahh ben de orada olsaydım hiç bir şey yemeyip etrafı syre dalsaydım kokuyu içime doldursaydım

yedirenk dedi ki...

Sofrayı kuran mamalarıda hazırlayan herkesin ellerine sağlık..Ama böyle sofaraların en çok sohbetinin tadına doyum olmaz:))

yemekbiraşk dedi ki...

hurma bahçesi, kulağa ne hoş geliyor:) görmek isterdim..
her şey nefis olmuş
sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Hazırlayanların ellerine sağlık. Hepsi iştah açıcı görünüyor.

baharatlı tatlar dedi ki...

Ne deyim nereden başlayım canım arkadaşım yemekler nefis ama hurma bahçesi deyince içim cız etti. 2008 de gelmiştim oralara Allah nasip ederse yine gelmek istiyorum hemde en kısa zamanda...

canımcektipisirdim dedi ki...

hepinizin ellerine sağlık hersey çok güzel olmus..o bahçeleri gelip görmek bize de nasip olur insallah..

Nilgün dedi ki...

Ne güzel adı dost sofrası ne yendiğinin önemi mi var. Ama hepsi de birbirinden güzel emeği geçenlerin ellerine sağlık..

Güloanne mutfakta dedi ki...

yüreği güzel sofrası zengin arkadaşım ellerine sağlık hepsi bir birinden güzel ve özel lezzetler hazırlamışsın

Baharcicegi dedi ki...

zaten güzel bir yerde yasiyorsun birde hurma bahcesinde böyle kankalar arkadaslarla bir arada nefis mamalar yemek harika birsey olmali
Aynurcum hepinizin eline saglik hepsi birbirinden lezzetli olmus

sugibi dedi ki...

ellerinize sağlık,bulunduğunuz yer mükemmel yiyecekler de öyle.

PaSaSofraM dedi ki...

merhaba arkadasim güzel yorumunla beni daha fazla simarttin:) evet arada kendimizi simartmamiz gerekiyor napalim dimi:)
siz baya simarmissiniz ama bu sofra offffffff
afiyet olsun sizlere arkadasim, benim su sagda kekli baklavanda gözüm var en kisa zamanda da deniyecem:)
saygilarimi birakiyorum iyi hafta sonu dilerim:)

halime dedi ki...

afiyet şeker olsun ne diyeyim..çok güzel bir sofra....
sevğiler...

KİZHATCE dedi ki...

aynurcuğum,afiyet şeker olsun,benim içinde bir bardak çay içtinmi :)
kardeşime mağazanızı tarif ettim gitmiş ama kapalıymış :(
kocaman sevgilerimi bırakıyorum...

Adsız dedi ki...

Yemegin ne önemi var mekan güzel en güzel DOST(SAV)orda ne güzel hurma bahcesinde yemek.Allah agiz tadinizi bozmasin cnm.Ellerinize saglik.

yeşim dedi ki...

günaydın canımmm benimmmm
yani aynur harika mamalar var ama bahçenin resmi yok öyle merak ettimki bahçeyi...mayalı tatlının tarifini bekliyorum bacım birde bahçe resminide ekle olurmu sanırım kapalı bir mekan gibi geldi azcık resmin ucundan anladım...ellerinize sağlık şifalar olsun.güzel bir hafta diliyorum.sevgilerr.

PaSaSofraM dedi ki...

günaydinnnnnnnnnnnnnnn sofraniz hala serili kaldi artik bi kaldirin:))yeni tarifler gelsin etkinligimizede dimi yane:))
kucak dolusu sevgilerimi birakiyorum sana arkadasim

CAHİDE dedi ki...

Selamun aleykum ablacım, Yeşim ablanın dediği gibi bende bahçeyi çok merak ettim. Hurma bahçesinde piknik yapmak ne büyük bir ayrıcalıktır kimbilir. Cidden kıskandım seni:))
Lezzetlerin hepsibirbirinden güzel. Ellerin dert görmesin ablacım.Hayırlı bereketli güzel bir hafta dilerim...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Aynur hanımcım hepsi birbirinden güzel ama şu mayalı tatlı ve öncelikle milföy tatlısının (medine tatlısı )tarifini sabırsızlıkla bekliyorum sipariş üzerine yamek yapıyorum değişik tariflere ihtiyacım var bayıldım bu tatlılara ellerine sağlık canım bu ay hatim yok sanırım sürekli bakıyorum ama şubat ayının hatimi görünüyor sevgilerimle

Mutfaknotlari dedi ki...

o sofrada bende olmak istiyorummmmmmmmmm
ablacım yeterliliğe hazırlandım
sonra bloglar kapandı kaldım öylece
valla ablam ben seviyorum süsü kokoşluğuda sayfam yine sade bile oldu:))
öpüyorum ellerine sağlık herkesin sofra çok güzel
en güzelide hurma bahçesinde olması hurmaya bayılırımmmm

behlulksn dedi ki...

blogumu ziyaretiniz ziyareti iadeye vesile oldu çokta güzel oldu tarifleriniz çok hoş. bahçe çok güzeldir herhalde hurmalar gözükmüyor ama mamalar nefis yapanların ellerine sağlık.sevgiler inş bizlerede nasip olur misafir olmak selamlar.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
senin ve arkadaşlarının ellerine sağlık. Gönüller bir olunca her şey nasılda güzel oluyor.
İlgin için teşekkür ederim. Bende hepinizi ve blogumu çok özledim.
Ama her gün dns ayarlarını değiştirerek girmek istemiyorum. Tam anlamıyla açıldığında sizlerle buluşmanın sevincini yaşayacağım.
Sevgiyle kal.

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

miissss gibi bir sofra ellerinize sağlık...

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..