10 Mart 2011 Perşembe

BOL MUHABBETLİ MİSAFİR SOFRAMIZ

Selam canlar ben bloğuma  giremeyen veya  giripde  yorum yazamayan arkadaşlarım olduğunu  biliyorum bazıları bana maille ulaşıyor bazıları wordpress adresime geliyor Allah razı olsun ancak ne zaman eski haline dönecek bloglarımız merak eder oldum ve gelince kimselerin olmadığını görüp yazmaktan vazgeçiyor gidiyordum eklenmeyi bekleyen çoook  tariflerim var biriktikce birikti bu aralar misafirlerimiz de sık oluyor  daha da birikecek bu gidişle:)))
Geçtiğimiz  hafta canım arkadaşım http://sehribursadan.blogspot.com/ un sahibesi  geldi umre ziyareti için dükkana gelip beni aradı konuştuk ertesi gün ben Mescid'i Nebevi ye gittim buluştuk sohbet ettik yanında anneciği ve bir dostları vardı (Gül teyze) mescidde namazlarımızı kıldık alışveriş yaptık sonra "haydi bize gidiyoruz" dedim ama mazeretleri vardı gelemediler neyse razı etmeyi başardım ertesi günün akşamına eşim aldı bacımı annesini Gül teyzeyi bize getirdi bende onlara heyecanla yapabildiklerimden oluşan bir sofra hazırladım Allah ne verdiyse.  Annem ve Zeliha gelin de geldi sağolsunlar hep birlikte doyulmaz bir sohbet muhabbet eşliğinde yemek yedik sonrasında çaylarımızı içtik öyle samimi insanlardıki çok sevdik biz onları sanırım artık bacımla her daim göreşeceğiz dostluğumuz bitmeyecek inşaallah darısı başınıza:)))
sofranın ayrıntılarını bacım ekleyecek ben sonra tariflerle birlikte tek tek yazarım sizlere ama şimdi cumartesiye kadar Mekke deler bugün konuştum annesi rahatsızlandığı için biraz üzgün ve yorgundu Rabbim teyzeciğime şifa versin inşaallah sizlerde dua edin emi:))
onları ağırladım bir gün sonrada "Mutfakda Naz (Nazmiye) arkadaşım gelmiş umreye oda sağolsun hemen dükkana gelip beni aradı konuştuk ama yüzyüze görüşemedik ne yazıkki çünki 3 gün kalacaklardı ve benim önceden verilmiş ve dönemeyeceğim sözler vardı ayrıca bel ağrılarım yüzünden yürümeye mecalim kalmamıştı gidemedim ama çoook üzüldüm bu sefer kısmet olmadı ama inşaallah birdaha ki sefere kısmet olur diyorum umarım arkadaşım kusuruma bakmaz sesini duymaktan bile çok mutlu oldum ben sanal ortamda edindiğim güzel ve kaliteli dostluklar arkadaşlıklar olması beni sevindiriyor biz yanılsak da kalbimiz eğer doğruysa kesinlikle yanılmıyor bunu birkez daha anladım çok şükür Rabbime
masamızdakiler nelerdi sizlere sadece isismlerini yazayım şimdilik ve beni yalnız bırakmayın emi çok kötü oluyor yaaaaa:(((
MASADA NELER VARMIŞ:
Yoğurt çorbası,
Zeytinyağlı enginar,
Kebaplı pirinç pilavı,
Meksika fasulyeli kuskus salatası,
Şakşuka,
Kıymalı minik  pideler,
Zeliha  gelinin gül tatlısı,
Kek tadında soslu tatlı,
Limonata.
ÇAYIMIZIN YANINDA İSE:
Ispanaklı rulo pasta,
Lokumlu çikolata dilimleri.(tarif papelamdan)
umarım bacım da memnun dönmüştür herkese sevgiler selamlar Medine'den

28 yorum:

sevimlimutfak dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel ama en güzeli sevdiklerinle geçirdiğin bol muabbetli saatler. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

Ozlem dedi ki...

Bende gelebilsem Oralara.. Ellerinize saglik sofraniz cok bereketli . Blogunuzu da ayrica cok begendim. İzleyiciniz oldum bile. Sevgilerle ozlem.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ay ay ne güzel! Rabbim muhabbetinizi daim etsin InsAllah! sofrada harika, birbirinden enfes lezzetler bulusmus sofraniza..afiyet sekerler olsun..sicacik sevgiler

Urfa Tutkunu dedi ki...

Rasul kokulu Medine'den gelen selama sıcacık ve kocaman Aleykum Selam diyorum. Ellerine sağlık Ablam. İnşaAllah bir gün bana da nasip olur Medine'de RasulUllah'ın ve senin misafiri olmak. Sofrayı görünce "canım Konyam'ın sofralarından" dedim kendi kendime =) Gözüme ilk çarpan pilavlarımızın olmazsa olmazı üstü tereyağlı yoğurt çorbası oldu =) Ellerine sağlık. Sana ve arkadaşın annesine acil şifalar dilerim. Muhabbetiniz baki olsun inş. Selametle.

Yeşim dedi ki...

canım oralara gelmek nasip olursa bir gün mutlaka uğrarım bende sana:)))
sanalda olsa ne güzel dostluklar oluşuyor seviniyorum.
sofra harika ellerine sağlık .

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım benim en çok istediğim o mubarek topraklarda olmak inşallah RABBİM nasip eder haziranda büyük kızım gidecek şimdi orada olmaları gerekiyordu ama oğlu okula gidiyor onuda götürmeyi düşündüğü için yaza kaldı sıcaklarda nasıl oluyor oralar mutlaka size uğramalarını isteyeceğim çok güzel bir masa ellerine sağlık bizlerede nasip olur inşallah sizlerle böyle nefis yiyeceklerle aynı sofralarda muhabbet etmek sevgilerimle canım

maria dedi ki...

FOARTE BUNA
RULADA CU BANANA
FELICITARI


CU DRAG

MARI

yeşim dedi ki...

aynurum canım kardeşim inşallah eşim,kızlarım ve ben birlikte gelicez hac görevimizi yapmaya ...Rabbim tez vakit eylesin inşallah...mutlaka seni arayacağım 5 dk da olsa görmeyi çok istiyorum...sofra ne güzel olmuş sıcak sevgi dolu ellerine gönlüne sağlık kardeşim...çok öpüyorum kucak dolusu sevgiler...

YeMeK vAkTi dedi ki...

Görüntü nefis.Heleki kebaplı pirinç pilavı:)Ellerine sağlık canım

Sevgiler...

yemekbiraşk dedi ki...

canım benim ne kadar güzel hazırlanmışsın Allah isteyen herkeze nasip eylesin gelmeyi...
sevgilerimle..

canimçektipisirdim dedi ki...

harika bi sofra şimdi o sofrada bende misafir olsaydım dedim..yaradan isteyen herkese nasip etsin mekkeye,medineye misafir olmayı insaallah..

karamel mutfak dedi ki...

ne guzel degilmi sanal dostluklari gercege cevirmek tanismak dost olmak.sanslisin canim cunki cok cok guzel bir yerde yasiyorsun bizlerin gelmek icin goz yasi doktugu yerdesin.eminim sofadakilerin hepsi birbirinden lezzetlidir ellerine emegine ssaglik.selamlar.

olsada yesek suzan dedi ki...

Allah muhabbetinizi arttırsın,sofra nefis görünüyor ellerinize sağlık.

mutfagabuyrun dedi ki...

herşey mükemmel olmuş canım benim.eminim mısafirlerinde memnun kalmıştır.ellerine sağlık.öpüyorum.

neval dedi ki...

tarifler her zamanki gibi değişik ve güzel ,eline sağlık papatyam.

Unknown dedi ki...

hmm ellerine sağlık herşey nefis...

Adsız dedi ki...

Papatyam ellerine saglik canim sofran harika, yemeklerin hepsi lezzetli besbelli. Yüreginin güzelligi sofranada yansimis. Insaallah en kisa zamanda bizlerede nasip olur oralara gelmek.
sevgilerimle canim

yedirenk dedi ki...

canım bütün mamaların birbirinden güzeller,ellerine sağlık...

Cahide dedi ki...

Maşaallah! Ablam bu ne güzel bir sofra. Kıskandım desem yeridir:) Oralara bir gün gelmek kısmet olursa mutlaka bende yanına gelmek isterim.bende böyle bir sofra isterim ona göre :)) Şaka şaka eminim senin gülen yüzünü görmek bile bana fazlasıyla yetecektir. Ellerin dert görmesin ablacım. Allah ecrini versin. Öptüm tatlı yanaklarından canım benim...

PaSaSofraM dedi ki...

slm arkadasim senin sofran hazir zaten baksana:)) etkinligede artik sofrandan biseyler ikram edersin demi:)

Unknown dedi ki...

Canım Rabbim dostluğunuzu ve muhabbetinizi daim etsin.Harika bir masa ve menü ellerine sağlık en güzelide dostlarla edilen iki kelam öpüyorum.

MERHABA dedi ki...

ablacığım sofranız harika Orada olmayı isterdim .Sofranızı ve gönlünüzü açmışsınız ne güzel .Rabbim bereketinizi ve muhabbetinizi arttırsın .SEvgilerimle....Hayırlı cumalar(Beni de dualarınızda unutmazsınız inşallah)

Çağla Yılmaz Bayar dedi ki...

Dönüyoruz yavaş yavaş eski hallerimize:)
İnşallah toparlanacapız blogcu arkadaşlarım:)
Hele ki böyle enfes muhabbet sofraları gördukçe yenıden enerjı kazanıyorum yazmak için!
Ellerinize sağlık!

kalpkurabiye dedi ki...

ablacımmm ne kadar güzell ve bereketli bir sofra:)
emeklere sağlık muhabbet ve bereketiniz bol olsun...

Baharcicegi dedi ki...

Aynurcum bende gelince sadece seni görsem yeter
canim gecmis olsun bel fitigimi var sende
misafrilerini cok iyi agirlmaissin ellerine saglik marifetli arkadasim

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ÇOK ŞANSLI KADINSIN AYNURUM SEN,BEN BURADA SENİN İÇİN MUTLU OLUYORUM BİLESİN:)
SOFRANDA BOLLUK BEREKET LEZZET MUHABBET HEPSİ VAR DAHA NE OLSUN DEĞİL Mİ?
SEVGİYLE KALIN

özlem dedi ki...

maaşallah medine' nin bereketiyle muhteşem bir sofra olmuş. afiyet şifa olsun ablacım.sevgileer

Adsız dedi ki...

ooof ooff..muhabbet üstüne muhabbet nur üstüne nur .."bir gün ben de gelicem o tükkana ben de gelicem işte ben deee!" diye içimde ağlayan küçük bir kız çocuğu var ;( dua edin biz de gelelim,hoş,dükkan bahane:) sofra çok güzel..siz çok güzelsiniz..Rabbim üzerinizdeki rahmetini bereketini arttırsın..bu blogspot yasağı kötü oldu..okuyamıyoruz blogları..okuyoruz bazen yorum yazamıyoruz..kendi sitelerimizi de güncelleyemiyoruz çoğu zaman..ama gönüller bir olsun inşallah..

daim muhabbet saygı ve selam ile..

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..