6 Ekim 2010 Çarşamba

DUYURUUUUUU

Selam arkadaşlar bildiğiniz gibi benim birde Hatim bloğum var ve orada yeni hatimlere başlamak üzere yayınladığım son yazıya günlerdir cevap bekliyorum sadece 2 arkadaşım geldi Allah razı olsun Nil-Gül arkadaşımın uyarısı sonucu birde bu bloğumdan sormak istedim eğer sizlerden bende yapılacak olan hatimlerde yer almak istiyorum diyen varsa her ay yapacağımız Kur'an hatimi için kaç cüz okuyabileceğini ve her ay mı yoksa sadece 1 seferlik mi bunu bana yorumla bildirsinler ki bende cüz dağılımı yapıp yayınlayayım hatta sizlere haber de vereyim bir ricam daha olacak lütfen cüz alıp okuyan arkadaşlarım bana 1 ay içinde haber vermeyi ihmal etmesinler ki hatimimiz yarım kalmasın hatim dualarımız Mescid'i Nebevi de  yapılacaktır cevaplarınızı bekliyorum ister buraya isterseniz de hatim bloğuma tık tık yorum bırakabilirsiniz 
Allah a emanet olun

5 yorum:

yeşim dedi ki...

aynurcum canım benim sayfa düzenimi sormuşsun ben yaptım canım.beğenmene sevindim.hayırlı akşamlar olsun öpüyorum çok.sevgiler.

yemekbiraşk dedi ki...

aynur merhaba,
allahın izniyle bende okurum.
her ay
1 cüz
şimdilik böyle başlayalım allah ne gösterir bilemem.
sevgiler
haber bekliyorum..
seval

Urfa Tutkunu dedi ki...

Aynur Ablam ben ilk sefer için bir cüz alayım. Her ay okurum diyemiyorum şimdi, durumum malum. Ne olur ne olmaz.

yurdagül dedi ki...

canım çokk güzel etmişsin hatim başlatmakla bende ALLAH ın izniyle bi aksilik cıkmazsa her ay alabilirim.

Cafe Pepela dedi ki...

Aynur ablam,iyi ki söylemişsin hatim blogunu yoksa hiç haberim olmayacaktı.Ben de alayım,bir cüzle başlayalım şimdilik.Başka sözlerimiz ve mütemadiyen okuduklarımız da var,onlar bitince yine alırız inşaAllah.
Bu arada kişisel gelişimle ilgili yazıyı tabi ki alabilirsin,sormana gerek bile yok.
Sevgi ve selam ile

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..