15 Ekim 2010 Cuma

MİMLENMİŞİM CEVAPLARIM BURADA

Selam arkadaşlar bende 3 arkadaşım tarafından mimlenmiş bulunmaktayım kendilerine olan saygım ve sevgimden dolayı cevaplamak için aldım lap topu önüme başladım tıklamaya:)))
ASLIHAN   A  ESRA   YA VE  GÜLO ANNE  YE çok teşekkür ediyorum veeeee
sizlerle bloğumdan en çok ilgi çeken tarifleri yayınlamamı istemişler işte buyurun en çok izlenen 5 tarifim
sanırım bende başka arkadaşlarımı mimlemeliyim ama bunu yapacak kadar devam edecek halim yok şimdi biraz dinlenmeliyim hem kolum için hemde belim için bu şart kusuruma bakmayın ben tüm beni seven arkadaşlarımı mimlemiş olayım sizlerde lütfen cevap verin herkese hayırlı güzel bir hafta sonu dilerim:)

3 yorum:

sarkaç dedi ki...

Merhaba Papatya68, seni tanıdığıma memnun oldum.
Geçmiş olsun, umarım dinlenince herhangi bir sorunun kalmaz.

Urfa Tutkunu dedi ki...

Aynur Ablam geçmiş olsun. Allah (cc) hayırlı acil şifalar versin.

CAHİDE dedi ki...

Ablacım senin beğenilmeyecek tarifin var mı ki? maşaallah hepsi favori tarifler:)Ellerine sağlık ablam.
Aman kendine dikkat et mahirem,en önemlisi senin sağlığın.Ama blogcularda bel ve boyun rahatsızlıkları çok oluyor maalesef.Rabbim sağlık sıhhat versin cümlemize.Allah'a emanet ol ablam...

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..