28 Ekim 2010 Perşembe

MAKARNALI BÖREK

SELAM 
Bu benim daha önce foruma eklediğim ama bloğuma eklemeyi unuttuğum bir tarif bugün farkettim ki burada yok hemen alıp ekledim bulunsun diye çok lezzetli bir börek çeşidi ayrıca da çok pratik hemen hemen herkesin bildiği bir börek olsa da yayınlamalıyım diye düşündüm buyurun tarifine bakalım:)
MALZEMELER:
3 adet yufka,
yarım paket fiyonk makarna,
1 küçük çay bardağı sıvıyağ,
3 adet yumurta,tuz,
1,5 su bardağı süt,
iç harcına ben kıymalı börek içi şeklinde kullandım isteyen peynir de kullanabilir damak tadınıza kalmış♥
önce derin bir kasede süt,yağ ve yumurta iyice çırpılır.
Yufkalardan biri tepsi yağlandıktan sonra keserek serilir biraz sıvı harç gezdirilip yeniden yufka serilir yufkaların yarısı bu şekilde döşendikten sonra iç harcı yayılır tekrar yufkaların kalan kısmı da aynı şekilde döşenerek bitirilir kalan sıvı harç en üstüne dökülüp biraz bekletildikten sonra 180 derece ısıtılmış fırında üzeri kızarıncaya kadar pişirilip servis edilir Afiyetle de dostlarla çayın yanında yeniiiir:)☺

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Of of,nasıl da nefis gözüküyor,yarın denemem lazım mutlaka :) Ellerine sağlık..sevgiler..

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Merhabalar canim ablacim nasilsin iyisin insallah...yine güzel tarifler eklemisin,makarnali böregin enfes gözüküyor güzel ellerine saglik,kocaman sevgiler.

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Çok güzel görünüyor canım ama tarifteki fiyonk makarnayı nasıl kullanıyorsun? Onu yazmayı unuttun sanırım. Sevgiler...

Cafe Pepela dedi ki...

Es-selamu aleyküm ablacığım.Ellerine sağlık.Çok güzel görünüyor,her zaman ki gibi..
:) Etkinliğiniz de hayırlı olsun,bol katılımlı,bol muhabbetli..
Hemen ekledim bloga!
Medoviğe gelince ablacığım sade şanti ile de yapabilirsin aslında.
Tatlı cumalar olsuni,sevgi ve selamlarımla

Güloanne mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım çok güzel görünüyor ve bu günlerdede canım çok istiyordu çocuklar olmayınca yapmak istemedim

lezzet sarayı dedi ki...

ellerine sağlık harika olmuş.

kemalpaşatatlısı dedi ki...

Aynur cuğum,
Her zaman kıymalı börekler daha çok ilgimi çekmiştir. Senin makarna böreğin de harika olmuş, lazanya gibi:))
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

ellerinize saglik guzel duruyo fakat makarnayi nerede kullandiniz goremedimde ? yazarsaniz sevinirim. tesekkurler

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..