16 Ekim 2010 Cumartesi

SULTANİGAH VE KARDAN ADAM PİLAVI

Selamlaaaar  bu tarifimi çoook önceden blogcudaki sayfamda yayınlamıştım birde burada yayınlayıp sizinle paylaşmak istedim çok şirin bir pilav değilmi:)))))

SULTANİGAH PİLAVI
Malzemeler:
500 gr. tavuk göğsü,
3 adet orta boy patates,
2 adet havuç,1 adet domates,
1,5 yk.tereyağı veya margarin,
1 adet kuru soğan veya varsa 5-6 adet arpacık soğanı,
Karabiber,tuz,1 çk. kimyon,pulbiber
Pişirilmiş 4-5 kişilik sade pirinç pilavı.
Yapılışı:
Yayvan bir tencere veya bir tepside tereyağını,kuşbaşı doğradığınız soğanı veya arpacık soğanları,yine kuşbaşı doğradığınız tavukları baharatlarını da koyup karıştırarak bir süre kavurun biraz renkleri değiştikten sonra kuşbaşı doğranmış havuçları ve patatesleri ilave edin biraz daha kavurun,kabuğunu soyup doğradığınız domatesleri ekleyin.Yarım çb. sıcak suyla ağzını kapatıp pişmesini sağlayın.Sonra pişen malzemeleri bir kase içerisine doldurun bir fırın kabı veya tepsinin ortasına ters çevirerek (kaseyi çıkarmadan)koyun sade pişirdiğiniz pilavı etrafına yerleştirin kaseyi yavaaaaşça çekin üzerine aliminyum folyo kapatarak biraz fırına verin.AfİyEt OlSuN.yanında da cacık iyi gider.Sultanlara layık
Ama ben bu sefer pilavı kardan adam şeklinde yaptım  DERYA BAYKAL programında yapmıştı çok şirin olunca dayanamadım bende aynı gün bu şekilde yaptım sultanigah aslında yazdığım gibi yapılır ama bu defa böyle yapıp sizlerle de paylaşmak istedim beğendinizmi?
sizce de çok şirin değilmi? hadi kolay gelsin AFİYET OLSUN 

23 yorum:

Cafe Pepela dedi ki...

EsSelam ablacığım..Sultanlara yakışır bir yemek,sunum da 10 numara:)
Ellerine sağlık,sevgi ve selamlarımla

Atike Momini Ziya dedi ki...

CANIIIIM YERİM BEN BU KARDAN ADAMI YERİM :)
ELLERİNE FİKRİNE SAĞLIK HAKİKATEN DE ÇOOK ŞEKER OLMUŞ. PİLAV YAPTIĞIM İLK SOFRADA KARDAN ADAMLAR OLACAK SOFRAMDA TEŞEKKÜRLER GÖNLÜ GÜZEL OLAN, GÜZEL DÜŞÜNEN ŞEKER ABLAM...
GÜL KOKULU DİYARLARDA ETTİĞİN DUALAR KABUL OLUR İA. AMA BENİ SAKIN UNUTAYIM DEME E Mİ :)
SEVİYORUM SENİ .. BUNU DA UNUTMA :)

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

çok sevimli, ellerine sağlık...

umutluhayat dedi ki...

süper bir sunum ellerine sağlık

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ben senin kardan adamını yemezmiyim bu ne şirin bir sunum böyle:)

mine dedi ki...

ne kadar tatlı olmuş o kardan adam öyle insan yemeğe kıyamaz : ) ellerine sağlık

sarkaç dedi ki...

Sultanıyegah ayrı güzel, kardan adam ayrı güzel. Elinize sağlık

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Aynur hanım yemek seçen çocuklar için harika bir tarif görüntüsünün güzelliği yüzünden eminim tabakta yemek bırakmayacaklardır ismide sultanlara layık mutlaka denmek lazım ellerinize sağlık sevgiler hayırlı pazarlar

lezzet sarayı dedi ki...

ay bu ne güzel sunum böyle ellerine sağlık.

Güloanne mutfakta dedi ki...

ellerinize sağlık harika bir sunum yaratılıcılığına hayranım.güzel bir pazar geçirmeniz dileğiyle

Bayram Kombesi dedi ki...

Hemde nasil sirin, tam yemelik :)

NİL-GÜL dedi ki...

Bayıldım ne güzel bir fikir.Ellerine sağlık canım

fuat gencal dedi ki...

Çok güzel çok leziz ve iştah açıcı olmuş. Ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılar.

mutfagabuyrun dedi ki...

kış günü harika bir fikir olmuş arkadaşım.kardan adam çok güzel görünüyor.ellerine sağlık.

yemekbiraşk dedi ki...

çook şirin olmuş aynurcum küçümenlerimize bire bir sunum
sevgiler..

yeşim dedi ki...

canısı harika bir görüntü.eminim tadıda mükemmeldir.ellerine gönlüne sağlık.doğum günümde gönderdiğin içten güzel yorumun içinde teşekkür ederim. çok öpüyorum canım.sevgiler...

lezzet sefasi dedi ki...

cok sevimli ellerinize sagl;ik
Sevgiler,
Sefa

mandalincikmazi dedi ki...

Amanin bu ne ?
gülmekten öldüm valla sen çok yaşa emi kardan adam çok güsssel
hele o biberden şapkasına bayıldım...

Haydi mutfağa dedi ki...

ne kadar tatlı bir pilav.
elinize sağlık

kemalpaşatatlısı dedi ki...

Canım,
Ben buna benzer şekilde tas kebebı yapıyorum, tarifine ve sunumuna bayıldım, bu kardan adamı Mustafa ya yapmalıyım:))
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Ablam kardan adamı görünce hemen buna yorum yapayım dedim.Nerden aklına geldi bu böyle? Alem kadınsın cidden:)
Ellerin dert görmesin ablam.Hayırlı geceler...

#m£rv£... dedi ki...

Ayyyyy!! Çok çook cici olmuş :D Ellerinize sağlık :) Ben de denemek istiyorum.. Hoşçakalın. :)

MERHABA dedi ki...

Aynur ablacığım ne kadarda şirin görünüyorlar ellerinize sağlık bayıldım.Bu arada ablacığım, Feriha ablamla vakit geçirmek oldukça güzel bazen kıskançlık gibi duyguları bende yaşıyorum sizlerden bahsederken ....sevgilerimle

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..