25 Şubat 2010 Perşembe

KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN

Tüm islam aileminin mevlid kandilini kutlarım kutlu doğumun gerçekleştiği bu gül gecesinde birbirimizden dualarımızı esirgemeyelim lütfen
Allah rızası için hepimiz kendimiz için istediklerimizi müslüman kardeşlerimiz içinde isteyelim ayrıca müslüman olmayan arkadaşlarımızın da hidayetleri için dua edelim
Rabbim dualarımızı ve ibadetlerimizi makbul eylesin bu güzel gecenin tekrarına ulaşmayı da hepimize nasip etsin inşaallah (AMİİİİİİN)


pek hazin mevlid gecesi



yillar geçiyor ki, yâ muhammed.

aylar bize hep muharrem oldu!

aksam ne günesli bir geceydi...

eyvah, o da leyl-i mâtem oldu!



alem bugün üç yüz elli milyon

mazlûma yaman bir âlem oldu:

çignendi harîm-i pâki ser'in;

nâmûsa yabanci mahrem oldu!

beyninde öten çanin sesinden

binlerce minâre ebkem oldu



allah için, ey nebiyy-i ma'sum,

islam'i birakma böyle bîkes,

islam'i birakma böyle mazlum.



mehmet akif ersoy

Değerli şairimiz sevgili Peygamberimize  nede içli yakınmış değilmi ben çok beğendim sizlerde okuyun istedim.

değerli arkadaşlarım herbirinizi ayrı ayrı ziyaret etmek ve kandilinizi kutlamak istiyorum ancak gecenin bu saatinde bile nette sorun yaşadığım için bazı arkadaşlarıma gidebildim bazılarına gidemedim lütfen bana kırılmayın yarın tekrar deneyeceğim inşaallah hayırlı kandiller hepinizi Allah için çooook seviyorum:)))

17 yorum:

Jibek dedi ki...

Selamün Aleyküm Ablacığım, Kandiliniz mübarek olsun. Rabbim, bu kutlu gecemiz hürmetine Vedûd cc. ismi celiliyle tecelli eyleyerek Hâbibinin sevgisini kalplerimize mıhlasın. amin.

Gül kokulu mübarek diyara, en kalbi salât ve selamlarımız ulaşsın inşâallah.

aleyna dedi ki...

Yağmur yüklü bulutlar gibi gelen, eteğindeki hayır cevherlerini başımıza boşaltan ve bizlere mutluluk veren kandilin, büyüsüne kapılmanız dileğiyle. Nice kandiller.

CAHİDE dedi ki...

Selamün aleyküm ablacım,Jibek abla deyince profiline bakma ihtiyacı duydum.Meğer aramızda 7 yaş varmış:))
Ablamsın tabi,ellerinden öperim canımın içi:)
Seni çok seviyorum,kandilimiz mübarek,dualarımız kabul olsun inşaallah....

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

Bir avuç dua, bir kucak sevgi,
Sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri,
Bir sıcak gülümseme, daha da yaklaştırır bizi birbirimize.
Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun. Kandilin mübarek olsun.
Sevgılerr..

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Günaydın. Kandiliniz mübarek olsun. ALLAH dualarımı kabul eder İnşallah. Bu mübarek gecelerin anlamı büyük...

gulcan dedi ki...

kandiliniz mübarek olsun

Unknown dedi ki...

Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!

sarmaşık dedi ki...

Ablam çok duygulandım inan ki, ben de ellerinden öperim, o mübarek topraklarda bu güzel günde bizleri de dualarında şöyle bir kalbinden geçirsen daha ne ister insan. Müminin mümin kardeşine yaptığı dua günahsız ağızla yapılmış gibi olurmuş ya hani, bu yüzden hepimiz biririmizin duasına talip olmalıyız, tüm dünya mal mülk makam hırsıyla birbirinin fani şeylerine talip olurken...
Kandilimiz tekrar mübarek olsun, selametle ablacım hayırlı günler...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Mübarek Mevlid kandilinizi kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.
Ne güzel, gurbetliği unutturacak mübarek topraklarda ikamet ediyorsunuz.
İnşallah Rabbim bizede o mübarek yerleri görmeyi nasip eder.

mandalincikmazi dedi ki...

Canım
seninde kandilin mübarek olsun duaların kabulda kabul olsun her şey gönlünüzce olsun ....
Helvayı çok önceden yapmıştım kandil diye yayınladım yoksa günü güne yapmak mümkün değil malum çalışınca akşam en erken 8.30 da evde oluyorum yemek ye topla yarında hazırlan derken saat 11 i buluyor sonrada hiç bir şey yapacak halim kalmıyor :)

kalpkurabiye dedi ki...

canım seninde kandilin mübarek olsunn.. allahım dualarımızı kabul günahlarımızı affetsin inşallah..

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

kandilimiz mübarek olsun inşallah

Mutfaknotlari dedi ki...

canım kandilin mübarek olsun
dualarda unutma benide
bu ara pek iyi değilim bacım netede gelmiyorum gelsemde keyfim yok
forumada çok gelemiyorum inşlh toparlanınca geleceğim öptüm canım

Esra dedi ki...

Hayırlı Kandiller...

Adsız dedi ki...

Mevlüt kandiliniz mubarek olsun.
Sevgiler...Mihriban...

yeşim dedi ki...

canım arkadaşım senin ve aileninde kandili kutlu olsun.dualarınız kabul ibadetleriniz makbul olsun inşallah.çok öpüyorum kucak dolusu sevgiler gönderiyorum....

susamcorekotuFeriha dedi ki...

Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün(S.A.V) kokusunun üzerinize olması temennisiyle. Mevlit Kandiliniz Mübarek Olsun.
gül diyarına gönlümden kocamannn ama sımsıcak muhabbet ve selamlarımı yolluyorum
güzel kardeşim aynurcum seni seviyorum

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..