9 Şubat 2010 Salı

ALMAN PASTASI (ÇOK HAFİF)


bugün sizlere Beroş kardeşimden aldığım çok hafif bir okadarda lezzetli alman pastasının tarifini vereceğim mutlaka ama mutlaka deneyin...aslında bu pastayı çoook önceden yayınlamıştım ama o zaman pek ziyaret edenim yoktu hiç yorum bile yazan olmamıştı:(  şimdi yenilemek istedim haydi buyurun birer dilim alın üç gün çnce yine yapınca aklıma geldi yenilemek beroşuma da teşekkürler tarif için:)


ALMAN PASTASI

MALZEMELER

4 adet yumurta,

1 sb. tozşeker,

1 sb.+2 yemek kaşığı un,

1/2 sb. nişasta,

1 paket kabartma tozu,

KREMASI İÇİN

3 sb. süt,

1 yk .dolusu nişasta,

2 yk.un,vanilya,

4 yk. şeker,

YAPILIŞI

önce yumurta ve şeker iyice çırpılır,un ,nişasta,kabartma tozu eklenip karıştırıldıktan sonra orta boy bir kek tepsisi veya fırın kabına yağladıktan sonra yayılıp 150 derecede fırında pişirilir fırından çıkardıktan biraz sonra tepsiden çıarılan kek ortadan ikiye ayrılır arasına kreması yayılır diğer katı kapatılıp pudra şekeri serpilir ve çayla servis yapılır afiyetlede yenir......dikkat edin parmaklarınız size kalsın.......

22 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim afiyetler olsun

mandalincikmazi dedi ki...

Çok nefis görünüyor lezzeti dışına kadar taşmış gelde yeme :))
ellerine sağlık canım gerçekten çok hafif bir pasta ...

sihirlirloklava dedi ki...

canım süpermiş..annem yapardı küçükken.bayadır yemedim..bak görünce de canım çekti.ellerine sağlık...

karamel mutfak dedi ki...

annemin arkadasi cok yapardi cocuklugumda zaten kendisi de almandi goruntusuyle inan beni cocukluguma goturdun eskitarifi bulamassam bunu en yakin zamanda denemke isterim canim ellerine saglik.sicacik selamlar.

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Bayılırım Alman pastasına, gerçekten çok leziz ve hafif oluyor. Seninkide enfes görünüyor. Uzun zamandır yememiştim :( Afiyet olsun.

CAHİDE dedi ki...

pasta nefis görünüyor ellerine sağlık,baharatlıklarında en az onlar kadar güzel:)
Güzel kardeşim demek Medine'desin.ne mutlu sana.Adını andıkça burnumun direği sızlıyor.Dün akşam trt 1 de hac yolunda diye bir program vardı.o kadar ağlamışım ki sabah gözlerimi zor açıyordum:(
ne kadar hasretim bir bilsen.
herkese imrenmem ama sana imrendim doğrusu.Allah'a emanet ol canım kardeşim...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

papatyam,nereye gitsem pasta ama ben perhizdeyim:((( size şifa olsun

yildiz dedi ki...

Tadini merak ettigim ve bir türlü yapamadigim bir lezzet,yiyenlere afiyet olsun.

ceylin dedi ki...

selam canım

Krema orda öööyle akarken nasıl yorum yazılmaz :))

gecenin bu vakti iki kek arası krema, de deyim bilmem ki :)

eline sağlık

iyi bak kendine
sevgiler

CAHİDE dedi ki...

Güzel kardeşim ben Mardin'in Kızıltepe ilçesinde oturuyorum.geçen kış eşimin tayini buraya çıktı.Eşim öğretmen.
birgün kısmet olur inşaallah oralara gelmek te seninlede tanışırım.hacca gidebilmek en büyük hayalim...

sevimlimutfak dedi ki...

Hep yapmak istemişimdir ama bir türlü kısmet olmadı yapmaya. Resmi görünce canım çekti en yakın zamanda denicem. Ellerine sağlık. Sevgiler...

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

Canım ellerine saglık, görüntü çok güzel. Emınım ki tadına bır o kadar güzeldir. Emegine saglık. Sevgiler..

birsence dedi ki...

tadını nefistir eminim ellerine sağlık arkadaşım....

*****
bu ay YE ETKİNLİKLERİ'nin ev sahipliğini ben yapıyorum..Davet yemekleri konulu etkinliğime senide mutlaka bekliyorum....

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Selam canım çok haklısın sizleri ziyaret edemiyorum ama bir senedir o kadar çok sağlık sorunu yaşadıkki anlatamam bazılarını sizlerle paylaşsamda çoğunu haber vermedim daha doğrusu hastalık haberleriyle sizleri sıkmak istemedim o yüzden bloğa eskisi gibi özen bile gösteremiyorum sizleri her zaman ziyaret etmeyi çok arzulmama rağmen sorun lar yüzünden malesef aklımı toparlayıp yorumm bile yazamıyorum çok özür diliyorum sizleri çok seviyorum selam ve sevgiler

mandalincikmazi dedi ki...

Müsaitsen bana gelebilirmisin canımmmmm :))

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel olmuş valla ben çok beğendimmm

zehratrk dedi ki...

bende çok severim butadıı 2 kez yayınlamaya değer.ellereine sağlık sevdiklerinle kal

rumma dedi ki...

Canım , bir yanlış anlaşılma oldu sanırım, kardeşim iki tane olunca kardeşler karıştı..:)

Nazende benim kız kardeşim , siteyi açmamda yardımcı olan kardeşim diğeri erkek kardeşim..:)

Benim bağlantılarımdaki websancak forum ve blog türkiye ona ait.

Sen bana ne öğrenmek istediğini neyi merak ettiğini listele ben ona sorup sana cevap yazarım inş.

sevgiler

melosh dedi ki...

Sevgilinizin, eşinizin, arkadaşlarınızın, sevdiklerinizin, blogcanlarınızın sevgililer gününü kendi yazdığınız özel mesajlı kartlar ile sitenizden veya mail gönderek kutlamak isterseniz.Size özel kartlar hazırlayabilirim
http://melosh34.blogspot.com/ not bırakman yeterli canım

Hatay Sofrası dedi ki...

Eline sağlık canım sevgiler...

humeyra dedi ki...

Hafif birşeye benziyor. Çok kalorili değilse yaparım belki. Yapıp da sadece bir dilim yiyebilmek insanın onuruna dokunuyormuş ya rejim yaparken :)
Ah ah ne hallere düştüm :) Kedinin ciğere baktığı gibi tariflere bakıyorum.
Ama 2 hafta sonra hiç fazlam kalmayacak.

Kırmızı Papatya dedi ki...

bugun denedim ve gercekten cok hafif oldu
tadi da cok guzeldi..
koca pastayi bitirdiler.. :)
tarif icin tesekkurler:)
sevgiler..

Aynurun Mutfagından Denenmiş Tarifler Papatya Sef Nefis Lezzetlerle Sizlerleyim.. AYNURUN MUTFAGINDAN PAPTYA ŞEF TARİFLERİ Aradığınız Tüm Tarifler.. Sosyal Ağlarda Bizi Takip Edin..